הקמפיין, שבויים וצולם על ידי Mert Alas, מציע הצצה דמיונית ומשעשעת לחייו של אלכסנדר, כשהוא מתהדר בהלבשה של קלווין קליין – כולל סטודיו קלווין קליין, עם המבחר החדש של פריטים חיוניים. הוויזואליה מציגה אותו עם רגישות מעודנת וביטחון מגנטי, כשהבגדים החיצוניים החלקים, השכבות הקלות והתפירה המונוכרומטית של בגדי הגברים הקלאסיים שלו משלימים את המראה.

אלכסנדר סקארסגארד מציג דגמים מרכזיים במלתחה הגברית, הכוללים פריטים קלאסיים שמתאימים לכל הזדמנות – מהבוקר במשרד ועד לאירועים בערב, ליומיום, לסופי שבוע ולחגים, והם יישארו רלוונטיים תמיד. בז'אנר המחויט, הוא מציע חולצה לבנה מכופתרת, שהיא פריט חובה בכל ארון, יחד עם מכנסיים אפורים מחויטים. בתמונות נוספות, הוא לובש בלייזר שחור מחויט או חליפה שחורה במראה קליל. בעולמות הקז'ואל, אלכסנדר בוחר בז'קט דנים, ג'ינס כחול קלאסי, ג'ינס שחור, חולצה מכופתרת בגוון אדמה, סריג צמר רך בגוון יין, חגורת עור שחורה ועוד. מדובר בפריטים איכותיים, נטולי לוגואים, המשתלבים בהרמוניה ומרכיבים לוקים מוקפדים בסגנון יוקרה שקטה.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

בגדי הגברים של קלווין קליין לסתיו 2024 מיועדים לסגנון שחר עד בין ערביים, וכוללים צבעים עונתיים רעננים, שכבות מעבר ומחקרים חדשים במינימליזם. חליפה דקה וביגוד עליון חדש מציעים מרקם חלק ותפיסות ייחודיות, חייטות חזקה וצלליות אופנתיות. על פני סגנונות, חומרים יוקרתיים ופרטי עיצוב חדים מאירים אור חדש על המרכיבים המינימליסטיים הללו.
קולקציית הגברים החדשה של קלווין קליין עכשיו בחנויות הדגל של המותג ובאתר http://FACTORY54.CO.IL