בדיוק כשחשבתם שקמפיינים לראש השנה לא יכולים להיות מרגשים יותר, ללין העלתה את הרף. במהלך המשלב טכנולוגיה חדשנית עם גאונות אמנותית, מותג היופי הישראלי האהוב השיק קמפיין פורץ דרך לראש השנה, בשיתוף פעולה עם משרד הסושיאל "My Social" והאמן הוויזואלי הבינלאומי טומי כהן, ללין מביאה רובד חדש של יצירתיות וחדשנות לפרסום הישראלי.
הקמפיין החדשני של ללין משלב בצורה מושלמת בין בינה מלאכותית לאמנות תלת-מימד, ויוצר מיזוג ייחודי בין אדם למכונה. המסע היצירתי החל עם סקיצות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית, אשר עברו טרנספורמציה קסומה תחת ידיו המיומנות של טומי כהן. הידוע בשיתופי הפעולה שלו עם מותגים מובילים כמו Marble, Polo, Disney, Marc Jacobs, ו-Louis Vuitton, כהן הפנה כעת את כישרונו האמנותי ליצירת עולם וירטואלי תלת-מימדי מרהיב עבור ללין.
דמיינו עולם שבו פרחי איריס צבעוניים פורחים לצד המוצרים המעודנים של ללין. גן עדן וירטואלי זה, שעוצב בקפידה על ידי כהן, מעניק לקמפיין נוכחות ויזואלית תוססת ובלתי נשכחת. השילוב ההרמוני בין החזון האמנותי של כהן והיכולות המתקדמות של הבינה המלאכותית הוביל לקמפיין יוצא דופן המשקף בצורה מושלמת את רוח החדשנות של ללין ואת מחויבותה להוביל בתחום השיווק.
הקמפיין אינו רק חגיגה ויזואלית אלא גם פלא טכנולוגי. הוא כולל סרטון באורך 10 שניות, שהופק באמצעות לא פחות מתשע תוכנות עריכה מתקדמות ביותר, אשר יוצג על מסכים דיגיטליים ברחבי תל אביב. סרטון זה, למרות קוצרו, מבטיח להותיר רושם בל יימחה על הצופים, ומקפל בתוכו את מהות הקולקציה החדשה של ללין בפרץ של צבע ויצירתיות.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
לצד הסרטון מוצגת גלריה מרהיבה של תמונות תלת-מימדיות המדגישות את המוצרים החדשים של ללין במלוא הדרם. השילוב של בינה מלאכותית ואמנות תלת-מימד הפיח חיים חדשים במוצרים אלה, ומציג אותם באופן מודרני ומקסים כאחד. גישה חדשנית זו לא רק מעצימה את המשיכה הוויזואלית של הקמפיין, אלא גם מדגישה את מחויבותה של ללין לדחוף את גבולות הפרסום המסורתי. מעורבותו של טומי כהן מוסיפה שכבה נוספת של יוקרה למסע הפרסום. ניסיונו העשיר והתבונה המקצועית שלו היו מכריעים בהבאת העולם הווירטואלי הייחודי הזה לחיים. כישרונו האמנותי של כהן, בשילוב עם היכולות המתקדמות של בינה מלאכותית, הביאו למסע פרסום שהוא לא פחות ממחזה ויזואלי מרהיב.
אורי גורן, סמנכ"ל בינלאומי ושיווק ללין "אנו גאים להציג קמפיין פורץ דרך זה, אשר בזכות השילוב בין בינה מלאכותית ותלת מימד נוכל לייצר בולטות להשקת קולקציית החג ולהציג את המוצרים באופן מפתיע, יצירתי ומרגש"