המותג, הידוע במוצריו הנשיים הפונים לנשים בכל רחבי ישראל, משיק קמפיין אלגנטי וחכם לקידום גילוי מוקדם של סרטן השד. החל מהשבוע הבא, כל הקבלות מרכישות לקוחות ב-49 סניפי פמינה ובאתר הסחר האלקטרוני שלה יכללו תזכורת בצבע ורוד המעודדת נשים להיבדק. המסר "GET IT OFF YOUR CHEST" יוצג בבולטות בצבע ורוד, הצבע המזוהה עם הקמפיין.
בנוסף לתזכורות על הקבלות, צוות המכירות של פמינה יענוד את הסיכה של "אחת מתשע", המסמלת את הסטטיסטיקה שאחת מכל תשע נשים תאובחן עם סרטן השד במהלך חייה. כל שקית מכירה או חבילה מקוונת תכלול גלויה עם מידע והוראות לבדיקה עצמית, כדי להבטיח שהמסר יגיע לכל לקוחה. יוזמה זו תימשך עד סוף אוקטובר, ומשלבת בצורה חלקה מאמצי מודעות עם דאגה מתמשכת לחטופים שעדיין בשבי. הקמפיין של פמינה מכוון להזכיר לנשים את חשיבות הגילוי המוקדם בצורה עדינה אך משמעותית.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
על ידי שילוב אלמנטים אלה בפעילות היומיומית שלה, פמינה לא רק תומכת בחודש המודעות לסרטן השד, אלא גם תורמת תרומה משמעותית לבריאות הנשים בישראל. הגישה החדשנית של המותג משלבת פרקטיות עם נגיעה של הומור, ומעודדת נשים "להוריד את זה מהחזה" ולקחת אחריות על בריאותן.