השם "ברניה" נגזר מסוג עור יוקרתי המשמש את הרמס לייצור אוכפים ותיקים אופנתיים. הבושם הזה, שהיה פרויקט של שבע שנים עבור נגל, מייצג מחויבות למשפחת הבשמים "שיפרה". נגל מתארת את "שיפרה" כמהות היופי, המתיישבת בצורה מושלמת עם הפילוסופיה של הרמס. היא מביעה שאם היה עליה ליצור בושם אחרון אחד בלבד, זה היה "ברניה".
הבושם מעביר תחושה של "עור לעור", המסמלת נשיות חופשית ומגנטית עם חתימה ייחודית ואווירה חמקמקה של מסתורין. הרכבו כולל נגיעות של שושן פרפר, אלון, פצ'ולי קלאסי ואלמנטים מולקולריים, המעניקים עומק חם ועוטף. אלמנטים אלה משתלבים ליצירת שובל אלגנטי ייחודי ומתמשך.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
הבקבוק, יצירה אמנותית של פיליפ מוקה, שואב השראה מצמיד העור "קוליה דה שיין" של הרמס, שעוצב במקור בשנות ה-20. העיצוב האובלי המעוטר מהווה מחווה לאינדיבידואליות הנועזת של נשים באותה תקופה, חוגג את מאבקן לחופש ואת תחושת השחרור שלהן.
הבושם "ברניה" של הרמס זמין כעת בבלעדיות ברשת אפריל, הרשת המובילה בישראל המתמחה במוצרי איפור ובשמים.