הבושם The Ghost in the Shell של המותג Etat Libre d'Orange הוא העתיד. הניחוח חוגג בשקט את סימני העתיד ואת הלחישות ליום שיבוא. היום שבו האנושות תתאחד מחדש בצורה מאורגנת, ללא פראדוקסים, ללא התלבטויות ודילמות, כי עם חץ למטרה ישירה ומדויקת, כמו הבושם על גופנו. זהו ניחוח יוניסקס מאופיין בריח פירותי ורענן. Etat Libre d'Orange (מדינת התפוזים החופשית) הוא בית בישום צרפתי שהוקם על ידי אטיין דה סוורדט בשנת 2006, כשהמוטו המוביל שלו הוא Le parfum est mort, vive le parfum! (הבושם הישן מת, יחי הבושם החדש). רק מכאן ניתן להבין שמדובר בבית בישום מעט שונה ואפילו אוונגרדי ופרוע במיוחד. הבשם אטיין דה סרוונט נולד בדרום אפריקה ומסעו הוביל אותו את אל פריז- בירת הבישום של אירופה, שם עבד על פרויקטים שונים עבור בית האופנה היוקרתי ג'יבנשי ויצר ניחוחות לחיות מחמד. לאחר שנטש את בית האופנה האייקוני, הוא פנה לפתח מותג בישום משלו ובדיוק בנקודת זמן זו, הוא החל להשתחרר מהדרישות שמציבה תעשיית הבשמים המסורתית ולפרוץ את כל גבולות הנורמה. הוא יצר סדרת בשמים שחוגגת את המיניות והאירוטיות של בני האדם- הן בריחות, הן בתארים והן בויז'ואלים היצירתיים שמלווים את המותג לאורך השנים.

הבושם 'Fig Porn' הוא בניחוח שהוא כמו חיבוק אוהב מלא בלהט ועוצמה. בעל תווים עליונים המורכבים מתאנה, אגס, ברגמוט. תווי הלב המורכבים מעץ ארז, אדמונית, ורד טורקי ותווי בסיס החותמים את הניחוח עם ענבר, וניל, מאסק ואלגום. Born To Stand Out הוא מותג בוטיק חדש ומרגש שהגיע בלעדית לרשת APRILהישר מסיאול, דרום קוריאה. המותג מציע אוסף ממכר ומיוחד של בשמים ומטרתו לשבור את כל הכללים המוקפדים של עולם הבישום. המותג נוסד ע"י ג'ון לים, כלכלן ואיש פיננסים שעזב הכל ונמלט אל קסמו של עולם הבישום היוקרתי והחושני. ג'ון עשה את כל מה שכולנו חולמים- קם ומימש את חלומותיו האסתטיים, מבלי לפחד לשבור כללים, מוסכמות וכל מה שעולמנו השמרני מכתיב. Born To Stand Out קורא לתרבות שלמה ושמרנית לפרוץ גבולות בחוצפה ותעוזה, מבלי לשכוח מאיפה באת.

בשמי hyper Courrèges שנרקחו בהובלת ניקולס דה פליז, המנהל האמנותי של בית האופנה Courrèges, עוצמתיים ומעוררי השראה בשל ההקפדה על הפרטים הקטנים, המאפשרים למלתחה ולבשמים של Courrèges להשתחרר ממוסכמות ולספר את הסיפור של המותג המתבסס על קווי יסוד, חומרים אצילים ורגשות גולמיים שמשמשים כיסודות שעוברים דרך כל היצירות של Courrèges ומבטאים יקום רדיקלי שמתכתב עם הזמן. המילה Hypér מגיעה מהמילה inép היוונית העתיקה שפירושה מעל, מעבר. מילה זו מציינת מיקום גבוה יותר בחלל, עוצמה או תכונה מעל הממוצע, ביטוי להפרזה, לדרגה העליונה מכל. מאחורי פירוש זה, המשקף את העוצמה של עידן תובעני על מגוון הרגשות השולטים בו, מסתתר חיפוש אחר המוחלט, אחר המהות, חיפוש המקשר בין מקורות הבושם לקודים הבסיסיים של המותג הצרפתי. ניקולס דה פליז מבטא דרך סדרת הניחוחות הבלעדיים רצון להגדיר את הארכיטיפים של דורו, הוא משחק עם הניגודים שמפיחים חיים בכל בושם, וממלא אותם במורכבות עכשווית. אל תוך סביבה של תמציות המסמלות את בשמי העילית, מאסק, עור ועץ, הוא מחדיר ’רגעים’ של חיים ספונטניים ומתוחכמים כאחד, המתארים את שרשרת האפיזודות של מפגשים בין אנשים.

בית האופנה GOLBARY משיק לאביב 2024 סדרת בשמים חדשה לנשים, הכוללת קולקציה של ניחוחות אוריינטליים אביביים, המתאפיינים באלגנטיות, רעננות ועדינות נשית. הקולקציה כוללת חמישה ניחוחות של לבלוב, ופריחה אביבית המתאפיינים באלגנטיות, רעננות ועדינות נשית.

Cypress & Grapevine Cologne Intense בהשראת הגנים התלויים המוריקים, בעלי מרפסות רחבות ידיים וקשתות אצילות. עצי ברוש מפוסלים משרים את האוויר ברעננות, עלי גפנים שזורים אחד בשני, מתקרבים אל קרעקע חמה וענברית. ארומטי וחושני. מותג הבישום והלייפסטייל JO MALONE LONDON נוחת לראשונה בפקטורי 54 הבשמים, הנרות, מוצרי הטיפוח לגוף ומפיצי הריח לבית יימכרו בחנות באילת ובאתר FACTORY54.CO.IL.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
