הקמפיין מציג אווירות סוריאליסטיות ייחודיות השמות במרכז דמויות נשיות, כאשר הקומפוזיציה בה הן מוצגות מהווה קריצה ברורה לאמנות ציורית קלאסית. בכל תמונה מתקיימים יחד אלמנטים מהתרבות היפנית והים תיכונית, יחד עם חפצים מסורתיים ומודרניים. התוצאה: יצירות ציוריות המשלבות שתי תרבויות ומבטלות סמלים, ממזגות מסורת וחדשנות ומציעות רמות פרשנות מרובות. MISCELÁNEA גם מחיה את הקונספט של "Be Anartist", מוטו שמלווה את המותג מאז 2017, ומזמין מרד באמצעות אמנות כאמצעי למצוא את צורת הביטוי של עצמך.
עם קמפיין זה, שצולם על ידי Biel Capllonch, אתניה ברצלונה מדגישה את המורשת התרבותית והאמנותית של שני עולמות נבדלים ומרוחקים לכאורה: הים התיכון, מקום שנותן השראה והיה עד לצמיחת המותג, ויפן, אזור עתיק עשיר בסמליות ומיתולוגיות. אגדות. אלמנטים כמו קרפיון קוי, נופים ים תיכוניים וקריצות ציוריות מופיעים שוב ושוב בתמונות, ומהווים את החוט המשותף של הקמפיין.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
קולקציית FW23 הנמכרת ברשת אופטיקנה, בולטת בשילוב המרתק שלה בין שני העולמות הללו; אצטט טבעי עם טקסטורות בהשראה יפנית משתלבים עם צורות ים תיכוניות נועזות. פרטים מעגליים בשני המוטות המתייחסים לשמש העולה, סמל המייצג שגשוג, שפע ושמחה. הדפסים שנראים כמו קשקשים של קרפיון קוי, שילובי צבעים המזכירים קימונו, או טקסטורות אחרות בהשראת גגות יפניים מסורתיים.ETNIA MISCELÁNEA מזמינה אותך להיכנס לעולם הזה, שבו כל מראה חדש חושף יותר מהקודם. משחק ניגודים שמאתגר את המציאות.