הכל התחיל בבלוג אינסטגרם צנוע. כל בוקר, הן היו מפרסמות תמונות של עצמן בתלבושות אופנתיות, נותנות השראה אופנתית לעובדי משרד בכל מקום. הסגנון הייחודי שלהן תפס במהירות, ומספר העוקבים שלהן זינק. אבל, האחיות לא רצו רק להיות מפורסמות באינסטגרם; הן רצו ליצור משהו משלהן.
להן הוא להיט, כאשר כל פריט חדש נמכר תוך דקות, בדיוק כמו כרטיסים להופעה של עומר אדם.המסע שלהן היה לא פחות ממדהים. האחיות נבחרו לאחרונה לרשימת 40 האנשים המבטיחים מתחת לגיל 40 של גלובס. הן גם שיתפו פעולה עם טרמינל X על קולקציית קפסולה שנחטפה מהמדפים ביום הראשון.
למרות ההצלחה שלהן, אלונה ודניאלה לא מחשיבות את עצמן כמעצבות אופנה. "תמיד נמשכנו לעסקים ולאופנה, אבל מעולם לא למדנו את זה," אומרת אלונה. "כשהתחלנו את הבלוג, לבשנו בגדים של אנשים אחרים. זה מצחיק כי עכשיו אני חושבת על העובדה שאם לא היה לי את המותג, אני לא באמת יודעת מה הייתי לובשת". השקת מותג אופנה בישראל אינה קלה, במיוחד כשמתחרים בייצור זול בסין. אבל האחיות צור היו נחושות לשמור על הייצור מקומי. "היינו ברורות מההתחלה שאנחנו רוצות לייצר בישראל," אומרת אלונה. "אנחנו דור עשירי בירושלים, והשורשיות הזו היא חלק ממי שאנחנו. בנוסף, זה תומך בתעסוקה מקומית, ואנחנו מאמינות באיכות החייטות הישראלית".
הצגת פוסט זה באינסטגרם
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
ההחלטה שלהן לייצר מקומית השתלמה. איכות הבגדים שלהן בולטת, והלקוחות שלהן מעריכים את זה. במהלך המגפה, הן הצליחו להפוך את הסווטשירט הצנוע לפריט האופנתי ביותר סביב. זה היה אז שהמותג שלהן באמת התפוצץ. הסיפור של אלונה ודניאלה הוא עדות לכוח של מימוש התשוקה. הם הוכיחו שעם נחישות ומעט לקיחת סיכונים, אפשר להפוך תחביב לעסק מצליח. ככל שהם ממשיכים להצמיח את Seestarz, הם נשארים מחויבים לשורשים שלהם ולאספקת בגדים איכותיים ואופנתיים ללקוחותיהם.