הקמפיין, שזכה לשם ההולם "It's About Fucking Time", שואב את השראתו מרגע בלתי נשכח בשנת 1999, כאשר המעצבת הבריטית לבשה גופייה עם אותה סיסמה לכניסתו של אביה פול מקרטני להיכל התהילה של הרוקנרול.
אווה מנדז, המגלמת קול נשי חזק וידועה בפעילותה למען זכויות מהגרים ומטרות סביבתיות, מיישרת קו באופן מושלם עם ערכיה של סטלה מקרטני. תמונות הקמפיין, שצולמו על ידי הצלם הנודע איתן ג'יימס גרין בסטודיו בלונדון, מציגות את מנדז בסדרה של תנוחות מרשימות. תמונה בולטת לוכדת אותה במעיל פרווה סינטטי ורוד מהקולקציה החדשה, שזמינה כעת בפקטורי 54.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
סטלה מקרטני, חלוצה בתחום האופנה בת הקיימא, החלה את הקריירה שלה עם התמחות אצל כריסטיאן לקרואה בגיל 15 והשיקה את בית האופנה הנושא את שמה בשנת 2001. ידועה במחויבותה לעקרונות צמחוניים וזכויות בעלי חיים, היא נמנעת בעקביות משימוש בעור, פרווה ונוצות בעיצוביה. קולקציית סתיו-חורף 24/25 היא עדות למסירותה, כאשר 90% מהחומרים ידידותיים לסביבה.
הקולקציה, המתוארת כ"אוסף אוצרות" של הפריטים האהובים על סטלה, כוללת סט ג'ינס תואם, מכנסי ג'ינס כחולים במראה וינטג', מכנסי עור שחורים דמויי עור, תיק נשיאה לבן של Falabella וגופיה לבנה הנושאת את הסיסמה הפרובוקטיבית של הקמפיין. כל פריט מגלם את השילוב הייחודי של מקרטני בין אלגנטיות, חדשנות וקיימות, ומהווה אמירה עוצמתית בעולם האופנה.