מעצב העל טום פורד מרחיב את קולקציית הניחוחות שלו עם השקת Bois Pacifique, תוספת חדשה לסדרת ה-SIGNATURE האייקונית. הפעם, פורד מפתיע בבחירת הפנים לקמפיין: שחקן הקולנוע וכוכב הפוטבול לשעבר, ג'ון דיוויד וושינגטון.
וושינגטון, בנו של השחקן האגדי דנזל וושינגטון, מוכיח שהוא הרבה יותר מסתם "בן של". עם חוסן ונחישות, הוא בונה לעצמו קריירה מרשימה בתעשיית הבידור, עובדה שלא נעלמה מעיניו של טום פורד. המעצב בחר בו כפרזנטור של הניחוח החדש מתוך הערכה ליכולתו של וושינגטון לבטא את עצמו בחופשיות וללא פחד – איכות המזוהה גם עם המותג היוקרתי.
הקמפיין, שצולם על ידי הצלם דיוויד סימס, מלווה את וושינגטון בנופי הפרא עוצרי הנשימה של ביג סור, קליפורניה. המסע מעורר ההשראה מוביל אותו אל עבר הבטחה של שחרור יצירתי וטרנספורמציה אישית. בין עצי הסקויה העתיקים, וושינגטון מתחבר לעוצמה הטמונה בטבע, וחושף בפנינו את הניחוח החדש: Bois Pacifique.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
הניחוח מוגדר כעצי וגולמי, עם נגיעות של אלגום, ארז ועץ אלון. השכבות הארומטיות של הל וכורכום מוסיפות חושניות חיה, המעצימה את גווני היער ומעניקה לניחוח עומק ועושר. Bois Pacifique משלב גבריות שקטה עם אלמנטים טבעיים, ויוצר ניחוח רב-תכליתי ומעורר השראה.