מותג המשקפיים האייקוני Ray-Ban פונה אל הקהל הצעיר – ומשיק קולקציית ילדים ייחודית במהדורה מוגבלת, בשיתוף פעולה צבעוני ומלא קסם עם דיסני. התוצאה: פריטים שמביאים את עולם הדמיון הישר אל חיי היומיום, ומוכיחים שגם ילדים יכולים ליהנות מסטייל בלתי מתפשר.
שלושה סרטים, שלושה עולמות, קולקציה אחת
הקולקציה כוללת שלוש סדרות חדשות, כל אחת מהן בהשראת סרט אהוב במיוחד:
לילו וסטיץ’, צעצוע של סיפור (חוגג השנה 30 שנה!) ו־זוטופיה – שניהם גם זוכים לגרסאות קולנועיות חדשות השנה.
לכל סדרה עיצוב ייחודי משלה: משקפי שמש וראייה בדגמים קלילים ונוחים, שעל המוטים שלהם מתנוססים איורים צבעוניים של הדמויות האהובות. העיצוב כולו שומר על הקווים הקלאסיים של Ray-Ban – עם טוויסט ילדי שובה לב.
יותר מצורך – חלק מהאאוטפיט
בעידן שבו משקפיים לילדים הם לא רק צורך רפואי אלא גם אקססורי של ממש, שיתוף הפעולה הזה מגיע בדיוק בזמן.
לדברי אלינור בור בן-צבי, סמנכ"לית השיווק של לוקסאוטיקה ישראל:
"ההורים מחפשים פתרונות שמשלבים איכות אופטית גבוהה עם עיצוב שילדים יאהבו ללבוש. הקולקציה הזו עונה בדיוק על הצורך הזה – עם שילוב של טכנולוגיה, נוחות ואופנה."
העלייה בשימוש במסכים כבר מגיל צעיר הובילה לביקוש גובר למשקפיים – ואיתו הגיעה גם הדרישה לעיצוב שמתאים לעולם הילדים, מבלי להתפשר על איכות. Ray-Ban ו־Disney מצליחים לחבר בין הציפיות של ההורים לחלומות של הילדים, והופכים את חוויית הבחירה למשחק של ממש.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
אז מה מצאנו שם?
מסגרות אייקוניות בעיצוב קליל ונוח
איורים שובי לב של הדמויות האהובות
עדשות איכותיות שמתאימות גם לראייה וגם לשמש
טווח מחירים ידידותי: 299–429 ₪
זמינים ברשתות האופטיקה ובחנויות מורשות ברחבי הארץ