מהפיד למדף: STRONGFUL פותחת חנות ראשונה בביג פאשן גלילות

מהפיד למדף: STRONGFUL פותחת חנות ראשונה בביג פאשן גלילות | jour-magazine.co.il
צילום אינסטנגרם strongful_co@

אחרי חמש שנים שבהן הכרנו אותה בעיקר מקרוסלות בסטורי ומארון האקטיב בבית, STRONGFUL מותג האופנה־אקטיב לנשים עושה את הצעד המתבקש מהעולם הדיגיטלי אל הרחוב, ופותח חנות ראשונה במתחם BIG FASHION גלילות. בשביל הקהילה שנבנתה סביב המותג, זו לא רק עוד נקודת מכירה, אלא הזדמנות לפגוש מקרוב את הגזרות, הצבעים והאנרגיה שכבר הולכים איתן לכל אימון.

החנות החדשה, שנבנתה בהשקעה של מעל מיליון שקלים ומשתרעת על פני כ־70 מ"ר, מציגה את כלל הקולקציות והמוצרים של STRONGFUL בעיצוב נקי ועדכני שמרגיש כמו תרגום פיזי לפיד: קווים מדויקים, צבעוניות מחושבת ואווירה שמחברת בין נוחות, עוצמה ונשיות מודרנית יותר כמו ארון קפסולה חכם ופחות כמו חנות ספורט קלאסית.

מהצד של הבגדים, STRONGFUL ממשיך לדבר את החיים עצמם: הקולקציות מתוכננות כדי לעבור איתנו את היום מהאימון בסטודיו או בוקר של ריצה, דרך ימים עמוסים של פגישות, לימודים ועבודה, ועד קפיצה לבר אחרי השיעור. כשעברנו בין הקולבים מצאנו סטים תואמים של טייצים וטופים, חזיות ספורט תומכות, סווטשירטים וקפוצ'ונים רכים, ומכנסי ג'וגר ליום־יום. טווח המידות הרחב (XXS–XXL), הבדים האיכותיים ושילובי הצבעים – מקולקציית בייסיק בשחור, אפור וחאקי ועד טונים נועזים יותר יוצרים שפה שהמטרה שלה היא אחת: לגרום לכל אישה להרגיש בנוח בתוך עצמה, ולא "להיכנס" לתבנית שמישהו אחר החליט. אנחנו סימנו במיוחד את הסטים המונוכרומטיים ואת הטייצים הגבוהים שמחזיקים מצוין גם בתנועה.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Strongful‎‏ (@‏‎strongful_co‎‏)‎‏

 

זה מתחבר גם לסיפור שהמותג מספר על עצמו מאז תחילת הדרך: אקטיב־פאשן שהוא לא רק בייסיק לאימון, אלא חלק מהמלתחה היומיומית כזה שמסתדר עם טי־שירט לבנה, ז'קט טוב או סריג אוברסייז, ולא נשאר רק בחדר הכושר. בגישה הזו, STRONGFUL מעדיף לדבר על חיבור לעצמך, על תחושה של "חזקה מבפנים", ועל בגדים שמתיישבים על הגוף בלי דרמה – אבל עם אפקט.

"פתיחת החנות בביג פאשן גלילות היא רגע מרגש מבחינתנו אחרי חמש שנות פעילות אונליין, אנחנו סוף סוף פוגשים את הלקוחות פנים מול פנים", אומר דור קדם, מנכ"ל STRONGFUL. לדבריו, החנות נועדה להעמיק את הקשר עם הקהילה שנבנתה סביב המותג, ולאפשר חוויית מדידה, התאמה אישית וגילוי של פריטים חדשים מעבר למה שמכירים מהאתר.

בהמשך מתכנן המותג להמשיך ולהתרחב במרחב הפיזי, להשיק קולקציות חדשות ויצירת חוויות קנייה שמחברות בין אופנה, קהילה וחיים פעילים מהאימון הראשון ועד היום־יום השוטף. אם לשפוט לפי מה שראינו הבוקר בביג פאשן גלילות, נראה שהפיד כבר מצא לעצמו בית פיזי ושזה רק עניין של זמן עד שנראה עוד חנויות STRONGFUL על המפה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!