ג'ייד מציגה IDENTITY SILVE: כשהעוצמה פוגשת רגישות

204

בשורה לגבר המודרני: בושם IDENTITY SILVER – כשהעוצמה פוגשת רגישות | jour-magazine.co.il
צילום באדיבות המותג

מותג הטיפוח הישראלי ג'ייד מרחיב את קולקציית הניחוחות האייקונית שלו ומשיק את IDENTITY SILVER, בושם חדש לגבר המבקש לבטא את מהות הגבריות המודרנית על כל רבדיה. הבושם החדש הוא יותר מסתם ניחוח; הוא הצהרה על אותנטיות, ביטוי עצמי וחיבור לעולמות הפנימיים.

IDENTITY SILVER מגלם את הדיאלקטיקה המורכבת של הגבר המודרני – מצד אחד עוצמה, ביטחון עצמי ושאפתנות, ומצד שני רגישות, עומק וחיבור לייחודיות האישית. הניחוח מבקש לתפוס את המתח הזה, וליצור חוויה חושית מעוררת השראה.

הקומפוזיציה של IDENTITY SILVER נפתחת בפרץ רענן וממריץ של הדרים: ברגמוט איטלקי, לימון סיציליאני, ליים עסיסי ותפוז דם חושני. השילוב האנרגטי הזה מעיר את החושים ומכין את הקרקע ללב הבושם, שם שוכנת תערובת שובת לב של מרווה ריחנית ולבנדר מרגיע. השילוב הייחודי הזה מקבל טוויסט מרענן בזכות שקיפות פרחונית ותווים מימיים, היוצרים תחושה של שלווה עוצמתית.

הבסיס של IDENTITY SILVER מעניק לבושם עומק וחמימות בזכות שילוב של ענבר חושני, עץ ארז חזק וניחוח עמוק וממכר של זרעי טונקה. השילוב הזה יוצר שובל בלתי נשכח וממגנט, שילווה את הגבר לאורך כל היום.

IDENTITY SILVER הוא הבחירה האידיאלית לגבר המודרני, שמחפש ניחוח שיסמל את המסע המתמיד שלו לגילוי עצמי. זהו בושם לגבר בטוח בעצמו, שלא מפחד לשאוף קדימה, אך גם מחובר לעומק הפנימי ולייחודיות שלו. הניחוח משאיר חותם אישי ומגנטי, ומשלב בצורה מושלמת רעננות, עומק ואלגנטיות.

גולת הכותרת של השקת הבושם היא קמפיין חדשני ופורץ דרך, שנוצר כולו באמצעות כלי בינה מלאכותית (AI). הסרט, שהופק במיוחד להשקת IDENTITY SILVER, מגלם בתוכו את רוח החדשנות והאלגנטיות של המותג. ג'ייד ממשיכה להוביל את עולם הביוטי הישראלי עם טכנולוגיות מתקדמות וקמפיינים מעוררי השראה.

ניתן להשיג את IDENTITY SILVER ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין של ג'ייד: www.gade.co.il

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!