ZOHARA חוגגת את הנשיות עם מור רדמי, שחוזרת לקמפיין בגדי הים שישה שבועות לאחר הלידה – ויש לה מסר חשוב

 ZOHARA חוגג את הנשיות עם מור רדמי, שחוזרת לקמפיין בגדי הים שישה שבועות אחרי לידה – ויש לה מסר חשוב | jour-magazine.co.il
צילומים שי פרנקו

תגידו מזל טוב ל – ZOHARA ולמור רדמי, שמשתפות פעולה שוב, הפעם בקמפיין נועז ומעורר השראה לקולקציית בגדי הים לקיץ 2025. מור, רק שישה שבועות אחרי לידת בנה הבכור, מוכיחה שאין דבר כזה "מוקדם מדי" כשזה נוגע לאהבה עצמית וביטחון.

"תכלס, אני זו שרציתי להצטלם עכשיו," מודה מור בחיוך. "הגוף הנשי הוא מכונה מדהימה, ולפעמים אנחנו שוכחות את זה ומלחיצות את עצמנו לגבי איך שאנחנו אמורות להיראות. אז אני כאן כדי להזכיר – לעצמי ולכל מי שצריכה תזכורת – שאנחנו נהדרות בדיוק כמו שאנחנו. לפני לידה, אחרי לידה, ובכלל." שאפו ענק על האותנטיות!

הקשר של מור עם ZOHARA התחיל הרבה לפני שהיא הפכה להיות פרזנטורית. "אני לקוחה שלהם כבר שנים," היא מספרת. "יש לי בגדי ים שלהם מלפני שש שנים – והם עדיין מחזיקים מעמד! זה כיף גדול לעבוד עם מותג שאת באמת אוהבת ומאמינה בו. ZOHARA משדרת נשיות על כל גווניה ואיכות בלי פשרות. כשגיליתי שאני בהריון, הם היו בין הראשונים לדעת, והחלטנו לחכות בסבלנות עד שאחזור. ידענו שנחזור – זה היה קראש הדדי!"

 

 ZOHARA חוגג את הנשיות עם מור רדמי, שחוזרת לקמפיין בגדי הים שישה שבועות אחרי לידה – ויש לה מסר חשוב | jour-magazine.co.il

 

קולקציית בגדי הים החדשה של ZOHARA לקיץ 2025 נוצרה מתוך הקשבה לנשים באשר הן. היא שואבת השראה מחיים פעילים ומהרצון לשלב נוחות, פונקציונליות וסטייל. בגדי הים מגיעים בגזרות שלמות עם טוויסטים מעניינים, עשויים מבדים איכותיים מאיטליה וספרד, וכוללים תמיכה פנימית וחיתוכים מחמיאים שנותנים תחושת ביטחון אמיתית – גם אחרי לידה.

וזה לא הכול! גם העונה, ZOHARA מציגה את הדגמים על מגוון רחב של נשים במידות שונות, מתוך אמונה שכל אחת יכולה להרגיש מדהים – בדיוק כמו שהיא. כי בסופו של דבר, הכי חשוב זה לאהוב את עצמך, בלי קשר למידה או למספרים על המשקל. ZOHARA ומור רדמי מזכירות לנו את זה – ובגדול!

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!