כמותג שנוסד במטרה להעצים נשים, המחויבות מתבטאת לא רק במוצרים עצמם אלא גם בערך המוסף ללקוחות עם ערכים לשוויון , בטחון והעצמה לכל הקהילות, לכל הגילאים ולכל המגזרים.
WELCOME 2024
מתוך דירה קטנה בחיפה באוקטובר 2020 ובשיאה של מגפת הקורונה נולד STRONGFUL וכיום, שלוש שנים מאוחר יותר, הינו מותג אקטיב אופנתי אונליין מוביל לנשים המעסיק 25 עובדים ומונה למעלה מ- 150 אלף לקוחות ורשומות דיוור עם 50% שיעור לקוחות חוזרות מידי חודש, שנהנות מהיצע מגוון של 40 קולקציות בדגמים שונים, סגנונות ועיצובים חדשים ומתחלפים יחד עם אקססוריס, ומוצרים משלימים בשילוב תודעת שירות גבוהה הכוללת מערך משלוחים ארצי עד 3 ימי עסקים, שירות לקוחות זמין 24/7 ומועדון לקוחות שמקנה הנחות בלעדיות.
שלושת הצעירים לא עוצרים ורק מסתכלים קדימה, כאשר המטרות העסקיות לשנת 2024 הן לגדול באונליין ומחוצה לו עם חנויות פיזיות והרחבת המותג לקהלים נוספים בקטגוריות – מוצרי כושר ולייף סטייל, קטגוריות בגדי בייסיק, קולקציית בגדי גברים.
לצד אתר האונליין, מנהל המותג עמוד אינסטגרם משגשג שאינו תלוי רק במספר העוקבים או הלייקים, אלא בתוכן איכותי שהוא מספק, ובכך בנה קהילת עוקבים נאמנה בהם גם נבחרת מובילות דעת קהל שמינפו את המותג, ולימים חלקן גם הפכו להיות שגרירות המזוהות עם המותג כדוגמת טליה עובדיה, קייסי זפטה דיאן שוורץ ועוד.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
המותג פועל בשותפות זו השנה השנייה עם עמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות לסרטן השד בישראל, ובתקופה לא פשוטה זו חבר לעמותת "לתת" במטרה להעניק סיוע הומניטרי לאוכלוסיות המושפעות מהמלחמה. זאת לצד רוח ההתנדבות והסיוע בשוטף לחיילות בשטח ולמפונות העוטף.