רשת SACARA שואפת לחזק את ביטחון הלקוחות שלה ולצורך כך יצרה פעילות המשלבת תכנים המבוססים על משפטי תוכן שנכתבו במיוחד על ידי הדר טל תוך שילוב סיפור המותג. כגון, "יופי לא נמדד בעור שלך אלא באור שלך", "זה לא מה שאת שמה על הפנים זה הפנים", "לפני שאת מסתכלת במראה ומתאפרת תוודאי שאת מסתכלת במראה ומתפארת", ועוד משפטי העצמה.
עידו לביא סמנכ"ל השיווק ברשת SACARA "כחלק מהשאיפה שלנו כמותג, לחזק את תחושת הביטחון של הלקוחות שלנו, יצרנו פעילות המשלבת תכנים הפותחים דיון ומהרהרים במושגים 'יופי', 'שלמות' ו'ביטחון'. כל שיח על יופי לא יכול להתקיים רק סביב חיצוניות. וכך בפעילות עם הדר טל, שאפנו להביא לידי ביטוי רבדים נוספים שביכולתם לחזק את תחושת הביטחון של הלקוחות שלנו, מעבר למטרה העיקרית שלנו שהיא הנגשת מוצרי ביוטי איכותיים במחירים נגישים.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
כוכבת הרשת הדר טל בעלת עמוד האינסטגרם "מילים ללא פילטר" עם 105 אלף עוקבים. טל כותבת תובנות, משפטים קצרים וטקסטים מתוך מסע החיים שעברה, תוך התמקדות בהתמודדות והיכולות לצלוח קשיים כמו אובדן, גמגום, קשיים חברתיים, אנורקסיה והפרעת אכילה. העמוד "מילים ללא פילטר" ברשת החברתית, מרכז את התובנות שרכשה, מתוך עולמות של פסיכולוגיה חיובית, התפתחות אישית, מוטיבציה ועזרה עצמית.
חברת SACARA היא חברת הקוסמטיקה הוהטיפוח המובילה בישראל. הרשת מונה 70 חנויות בפריסה ארצית. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצרים איכותיים במחירים נגישים בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.