הקמפיין החדש, שצולם בלוס אנג'לס, קליפורניה, מתרכז באנרגיה שאופפת את תופעת ההתקשרות על פני אהבה משותפת למכוניות. הוויזואליה מביאה מסר חזק של כוח החיבור באמצעות תשוקות משותפות, מומנטום, ובעיקר – סגנון. הקולקציה מציגה פריטים מוקפדים, המשלבים אסתטיקה מחויטת לצד אלמנטים קז'ואליים המתאימים ללבישה מבוקר עד לילה. הצבעוניות העונה מבוססת על בחירות קלאסיות כמו גווני הבז' והשמנת, תכלת וכחול נייבי, בשילוב נגיעות של גוון אדמה. החידוש מהעונות הקודמות הוא חיבור למגמת היוקרה השקטה, הדוגלת בהצנעת לוגואים ומיתוג מעודן. הקפסולה מתמקדת בפריטי מפתח במלתחה כמו חולצות פולו, טי-שירטס, סווטשירטים, ג'ינסים, מכנסי צ'ינו, ז'קטים בסגנון בומבר, כובעים, נעלי סניקרס ועוד.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך: