שיתוף פעולה זה נועד להביא את הטרנדים העדכניים ביותר בביגוד ספורט לצרכנים הישראלים, ולהציע מגוון רחב של בגדים אתלטיים, אופנתיים ופונקציונליים. הרשת החדשה תציג מותגים מובילים באיכות גבוהה, ותשמור על כך שלקוחות יוכלו למצוא את הציוד המושלם לצרכי הספורט והכושר שלהם. עם חנויות שצפויות להיפתח במגוון מיקומים, ING ישראל וקבוצת רנואר מחויבות להנגיש ביגוד ספורט אופנתי לכל אחד.
החזון הגדול מאחורי היוזמה הזו? לספק פלטפורמה למותגי ספורט ואופנה אקטיבית בינלאומיים שהם לא רק פופולריים, אלא חיוניים ממש לקיומנו. הרשת החדשה שמה לה למטרה להציע חוויית קנייה שצועקת "איכות בלתי מתפשרת", "נוחות" ו"סגנון מודרני" – כי מי לא רוצה להיראות אופנתי בזמן שהוא מזיע בטירוף?

למי שלא מכיר, ING רואה את עצמה כבית וחממה למותגי ספורט ולייף סטייל אקטיבי. הכל סביב קידום מה שנקרא "הכוח של אורח חיים אקטיבי" ושמחות תרבות הפנאי. חנויות ING נועדו לשקף את החזון הנשגב הזה, ומציעות חוויית קנייה לאנשים שדורשים לא פחות משלמות בביגוד הספורטיבי שלהם.
כל מותג המוצג בחנויות אלו נבחר בקפידה על סמך סטנדרטים מחמירים של איכות. אנחנו מדברים על עיצובים אופנתיים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת וקיימות – כי להציל את כדור הארץ תוך כדי שנראים טוב זה לגמרי הדבר עכשיו. דוגמה בולטת אחת היא ON, מותג ריצה וספורט שוויצרי. לפני כמה שנים, ON היה רק מותג בעל פוטנציאל צמיחה, אבל עכשיו הוא כנראה מותג הספורט הצומח ביותר בעולם וסמל סטטוס. כי ברור ששום דבר לא אומר "הצלחתי" כמו זוג נעלי ריצה מפונפנות.
ההשקה
החנות הראשונה פתחה את שעריה בדיזנגוף סנטר בתל אביב החודש, ומיד אחריה נפתחה חנות שנייה בקניון עיר ימים בנתניה. החנות השלישית צפויה להיפתח במתחם ביג גלילות החדש ב-25 בפברואר. ING לא עוצרת שם; הם מתכננים להתרחב ל-15 סניפים ברחבי הארץ במהלך השנתיים הקרובות. אה, ויש גם אתר אונליין חדשני שנמצא בפיתוח, שאמור להיות מושק בשנת 2025. האתר מבטיח חוויית קנייה ייחודית כחלק מחנות וירטואלית, כי כולנו יודעים כמה כולם אוהבים קניות באינטרנט.
מאיה אושרי כהן נפגשה עם ישראל חן, מנכ"ל ושותף בקבוצת ING, שלא יכול היה להסתיר את התרגשותו: "אנו נרגשים להביא לישראל מותגי אופנת ספורט בינלאומיים המייצגים את השילוב המושלם בין איכות, נוחות וסגנון מודרני. הרשת שלנו נולדה מתוך חזון לספק לצרכן הישראלי חוויית קנייה מתקדמת וחדשנית, תוך דגש על קיימות וחדשנות טכנולוגית."

קבוצת ING ערוכה לחולל מהפכה בשוק המקומי על ידי הצגת מגוון של ביגוד ספורט איכותי המתאים לכל המידות. הקולקציה מבטיחה לשלב חומרים מהשורה הראשונה עם עיצוב חדשני, מה שמבטיח שכל פריט לא רק ייראה טוב אלא גם ירגיש נהדר. בעוד שהפריטים עשויים להגיע עם תג מחיר גבוה יותר, הדגש על איכות וקיימות צפוי להדהד היטב בקרב קונים ישראלים המעריכים מוצרים עמידים לאורך זמן.
יוזמה זו שמה לה למטרה לשדרג את חוויית הקנייה בישראל, ולהציע שילוב ייחודי של ניחוח בינלאומי וצרכים מקומיים. קבוצת ING לא עוסקת רק במכירת בגדים; מדובר בקביעת סטנדרטים חדשים בענף הקמעונאות ובווידוא שכל לקוח יוצא מרוצה.
ING מביאה לישראל תיק מגוון של מותגי ספורט בינלאומיים יוקרתיים, כל אחד עם אופי וערכים ייחודיים משלו. המותגים הראשונים כוללים
ON מותג הריצה והספורט השוויצרי הידוע בעיצובו המהפכני ובטכנולוגיית Cloud Tech שלו. הנעליים שלהם מבטיחות נוחות יוצאת דופן ועיצובים חדשניים, מושלמות למי שרוצה להיראות טוב בזמן שהוא בורח מהבעיות שלו, CASALL מותג שוודי המתמחה באופנת יוגה, אימונים ולייף סטייל. העיצובים המתוחכמים והבדים האיכותיים שלהם מושלמים למי שרוצה להעמיד פנים שהוא מתעניין בכשירות, CARIUMA מותג נעלי ספורט ברזילאי שהתפרסם בארה"ב. הקולקציה שלהם רחבה ומרשימה, ומושפעת מעולם הגלישה, הסקייטבורד ואופנת הרחוב. בנוסף, הם דוגלים בקיימות, TROPICFEEL מותג ספרדי המתמקד באופנת טיולים. הם מציעים נעלי הליכה וטיולים אופנתיות ונוחות, פריטי לבוש, תיקים ואביזרים, הכל מעוצב עם טוויסט אקולוגי.