לאורך השנים, כדי להתאים את עצמה לצורכי שוק משתנים, הרבלייף המשיכה לדייק את הצעת הערך שלה לצרכנים וכך הפכה עם הזמן מחברה שממוקדת בהפחתת משקל לחברת תזונה ואורח חיים בריא. כעת, עם השקת המיתוג החדש, הרבלייף מדייקת פעם נוספת את האסטרטגיה והמיצוב שלה כקהילה המובילה בתמיכה באורח חיים בריא.
לוגו העלה החדש מכבד את המורשת של הרבלייף עם עיצוב עדכני המאפשר לקהלים פוטנציאליים נוספים להתחבר למותג. שלושת העלים ממחישים את הצעת הערך של הרבלייף – חברת הבריאות והוולנס היחידה שמציעה מעטפת הוליסטית הכוללת בריאות פיזית, תמיכה ברווחה נפשית, והזדמנות עסקית המאפשרת לכל אדם למצות את הפוטנציאל שלו וליצור שינוי בחייו. מיקום העלים מעל שם החברה מסמל צמיחה מתמשכת, והחיבור בין האותיותa/i מסמל יצירת קשר וחיבור. הצבע הירוק הוא חלק בלתי נפרד מנכסיות המותג ומסמל בריאות, טבע, צמיחה, שגשוג וחיים. הסלוגן החדש לצד הלוגו – לחיות את החיים הטובים ביותר שלכם – ממחיש את העובדה שהרבלייף מציעה מסע מתמשך לשיפור החיים בשלושת התחומים, ולא ממוקדת רק בהשגת תוצאות מהירות.

לדברי רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל: "אני גאה להיות חלק מחברה חדשנית ופורצת דרך שתמיד ממוקדת בלקוחותיה ונאמנה לערכים עליהם היא מבוססת. אנחנו פועלים תמיד כדי לעשות את הדבר הנכון, אנחנו עובדים יחד, ואנחנו שואפים להמשיך לצמוח."
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
הרבלייף היא חברה וקהילה מובילה בתחום התזונה ואורח החיים הבריא שמשנה את חייהם של אנשים עם מוצרי תזונה, תוספי תזונה ומוצרי טיפוח מגובים במדע שהם הטובים מסוגם, לצד הזדמנות עסקית לחברים העצמאיים שלה. החברה נוסדה ב-1980 ופועלת כיום ב-95 שווקים ברחבי העולם באמצעות יזמים המספקים ליווי אישי, וקהילה תומכת המעניקה ללקוחות השראה לאמץ אורח חיים בריא ופעיל. חמשת מתקני החדשנות והייצור של החברה ברחבי העולם משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת, מחקר מדעי ונתוני צרכנים כדי לפתח ולייצר את המוצרים. שמונה מעבדות בקרת איכות מוודאות שמוצרי החברה הם באיכות הגבוהה ביותר ועומדות בתקני האיכות המחמירים ביותר (ISO 17025). החברה מעסיקה למעלה מ-10,000 עובדים בכל רחבי העולם, ביניהם 300 מדענים. הרבלייף זכתה בפרסים רבים עבור פעילותה, בין היתר בתחום ההשקעות האחראיות (ESG) ואיכות מוצריה.