רגע לפני פתיחת שנת הלימודים האקדמאית, מותג המשקפיים האייקוני Ray-Ban מעלה הילוך ומשיק קמפיין חדש שמציב במרכז את הדגמים האהובים ביותר – ה־Aviator (פיילוט), ה־Round וה־Oval – הפעם לא רק כמשקפי שמש, אלא גם בגרסת ראייה מעוצבת.
הקלאסיקה פוגשת את הפונקציה
הקולקציה החדשה מאפשרת לשלב את מסגרות הסטייטמנט המזוהות עם Ray-Ban עם עדשות ראייה פרימיום בייצור אישי. העדשות – Ray-Ban Authentic – מיוצרות ישירות על ידי ריי־באן ונושאות את חתימת המותג על כל עדשה. המשמעות: התאמה מושלמת בין המסגרת המקורית לעדשה, שמעניקה חוויית שימוש יוקרתית ונוחה במיוחד.
הקולקציה מציעה גם עדשות שמש מותאמות אישית, כך שאפשר ליהנות מכל היתרונות – סטייל, ראייה חדה והגנה מהשמש – במוצר אחד.
הרבה מעבר למשקפיים
"Ray-Ban הוא הרבה מעבר לאקססורי, זה מותג שמלווה דורות שלמים ומהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הפופולרית", אומרת אלינור בור בן־צבי, סמנכ"לית השיווק של Ray-Ban בישראל. "הקמפיין החדש נועד להביא את האייקונים שלנו גם לעולם משקפי הראייה, ולאפשר חוויה מלאה – סטייל לצד איכות ללא פשרות".
למה אנחנו אוהבות את זה?
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
כי הקלאסיקות של Ray-Ban אף פעם לא באמת יוצאות מהאופנה – הן רק מתחדשות ומתעדכנות כדי להתאים לחיים של כולנו. בין אם מדובר בסטודנטית שמחפשת מראה קלאסי עם טוויסט, או באיש קריירה שרוצה שילוב של פונקציונליות ונוכחות – מדובר בהשקעה שתמיד עובדת.
את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות משווקים מורשים נבחרות.