הקלאסיקות שחוזרות גם בגרסת ראייה

Back To School עם Ray-Ban – הקלאסיקות שחוזרות – גם בגרסת ראייה | jour-magazine.co.il
רייבאן קולקציית משקפי הראייה, צילום באדיבות רייבאן

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים האקדמאית, מותג המשקפיים האייקוני Ray-Ban מעלה הילוך ומשיק קמפיין חדש שמציב במרכז את הדגמים האהובים ביותר – ה־Aviator (פיילוט), ה־Round וה־Oval – הפעם לא רק כמשקפי שמש, אלא גם בגרסת ראייה מעוצבת.

הקלאסיקה פוגשת את הפונקציה

הקולקציה החדשה מאפשרת לשלב את מסגרות הסטייטמנט המזוהות עם Ray-Ban עם עדשות ראייה פרימיום בייצור אישי. העדשות – Ray-Ban Authentic – מיוצרות ישירות על ידי ריי־באן ונושאות את חתימת המותג על כל עדשה. המשמעות: התאמה מושלמת בין המסגרת המקורית לעדשה, שמעניקה חוויית שימוש יוקרתית ונוחה במיוחד.

הקולקציה מציעה גם עדשות שמש מותאמות אישית, כך שאפשר ליהנות מכל היתרונות – סטייל, ראייה חדה והגנה מהשמש – במוצר אחד.

הרבה מעבר למשקפיים

"Ray-Ban הוא הרבה מעבר לאקססורי, זה מותג שמלווה דורות שלמים ומהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הפופולרית", אומרת אלינור בור בן־צבי, סמנכ"לית השיווק של Ray-Ban בישראל. "הקמפיין החדש נועד להביא את האייקונים שלנו גם לעולם משקפי הראייה, ולאפשר חוויה מלאה – סטייל לצד איכות ללא פשרות".

למה אנחנו אוהבות את זה?

כי הקלאסיקות של Ray-Ban אף פעם לא באמת יוצאות מהאופנה – הן רק מתחדשות ומתעדכנות כדי להתאים לחיים של כולנו. בין אם מדובר בסטודנטית שמחפשת מראה קלאסי עם טוויסט, או באיש קריירה שרוצה שילוב של פונקציונליות ונוכחות – מדובר בהשקעה שתמיד עובדת.

את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות משווקים מורשים נבחרות.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!