ASICS מותג הספורט היפני האגדי הולך על מהלך מטורף: פרזנטור חדש ומפתיע על ארבע

155

ASICS מותג הספורט היפני האגדי, הולך על מהלך מטורף: פרזנטור חדש ומפתיע על ארבע | jour-magazine.co.il
צילום באדיבות המותג

פליקס, הכלב האהוב, מצטרף לשורות המותג כדי להניע את כולנו לפעילות גופנית ולשפר את מצב הרוח. במהלך חדשני ומרגש, ASICS מציגה את השגריר החדש שלה – לא ספורטאי, לא סלב, אלא דווקא כלב מקסים בשם פליקס.

הבחירה בפליקס לא מקרית. מחקרים מראים שכלבים הם המניעים הטובים ביותר לפעילות גופנית. 65% מבעלי הכלבים מעידים שהחבר הכי טוב שלהם הוא הסיבה העיקרית שהם יוצאים להתנועע. יותר ממשפחה, יותר מסלבס, ויותר ממאמני כושר.

הנתונים מדברים בעד עצמם:

  • 79% מבעלי הכלבים מדווחים על ירידה ברמות הלחץ.
  • 83% מרגישים מאושרים יותר אחרי פעילות עם הכלב שלהם.
  • 84% חווים שיפור מיידי במצב הרוח.

פרופ' ברנדון סטאבס מקינגס קולג' לונדון מסביר שהמחקר של ASICS מראה שלכלבים יש השפעה עצומה על הפעילות הגופנית שלנו ועל מצב הרוח. בעלי כלבים פשוט פעילים יותר ומרגישים טוב יותר, גם פיזית וגם נפשית.

ASICS משיקה את קמפיין #MindsBestFriend כדי להדגיש את התפקיד החשוב של הכלבים בשמירה על הבריאות הנפשית שלנו.

רוצים שהכלב שלכם יהיה שגריר? ASICS פותחת את האפשרות להגיש מועמדות לתפקיד "שגריר חבר הנפש של ASICS". הכלבים הנבחרים יהפכו למשפיענים רשמיים וייקחו חלק בקמפיין לעידוד תנועה פשוטה שתשפר את מצב הרוח.

ASICS מאמינה שלתנועה יש כוח לשפר לא רק את הגוף, אלא גם את הנפש. המותג, ששמו הוא ראשי תיבות של "נפש בריאה בגוף בריא", תומך כבר 75 שנה באנשים לזוז ולהרגיש טוב יותר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!