Abercrombie & Fitch משיקה צמד בשמים חדשני לגברים ולנשים, 100% PASSION, המבטיח חוויה חושית מעצימה וייחודית. הקונספט מאחורי הבשמים החדשים הוא הרבה מעבר לריח טוב; זהו מסע אישי של גילוי עצמי וביטוי אישי, המעודד כל אחד להגדיר את התשוקה שלו ולראות לאן היא תוביל אותו.
Abercrombie & Fitch 100% PASSION לגבר – א.ד.ט אמברי-פירותי
הבושם לגבר נפתח בפרץ רענן של מנדרינה, פלפל שחור נועז וניגוד בלתי נשכח של ענבר טרי. הבשמית כריסטין חסן מ-Givaudan, מציינת כי "הניחוח יוצר קשר רגשי עם הלובש אותו דרך החמימות הזוהרת שלו, ומהווה ביטוי חדש של גבריות".
תווים עליונים: מנדרינה, ברגמוט, אשכולית
תווי אמצע: פלפל שחור, לבנדר, תפוח, שזיף
תווי בסיס: ענבר טרי, עצים בהירים אלגום, פולי טונקה, מאסק
Abercrombie & Fitch 100% PASSION לאישה – א.ד.פ אמברי-פרחוני
הבושם לאישה משלב אגס בר עסיסי ופריחת תפוז רעננה עם הניגוד החושני של ענבר טרי. הבשמית מישל דפינה מ-Takasago, מתארת את האישה של Abercrombie PASSION כ"נמרצת ורבת-פנים", ומוסיפה כי החתימה של הבושם מקרינה אנרגיה ומוטיבציה.
תווים עליונים: אגס בר, תפוז, פריחת נקטרינה
תווי אמצע: פריחת תפוז, יסמין, פרזיה
תווי בסיס: ענבר טרי, שרף לבדנום, וניל בורבון
אמירה אישית של בנות JOUR – הספקנו להריח את צמד הבשמים ואנחנו כאן כדי לספר לכם את כל הפרטים
שני הבשמים מרוממים את החושים ומעניקים תחושה מעצימה. הבקבוקים מעוצבים בקפידה, עם חומרים מנוגדים ואיכותיים, פקקים מסתובבים, מתכת ופסי מרקם שמשתלבים יחד ומבטאים את המסירות של Abercrombie לאומנות ולפרטים. הקצוות המעוגלים של הבקבוקים מספקים אחיזה נוחה שמתאימה לכף היד.
הקולקציה החדשה מציעה פרשנות ייחודית לעולם הבשמים, תוך שילוב של מרכיבים איכותיים וטכניקות מתקדמות. כל בושם מספר סיפור, מעורר רגשות ומזמין את העונד אותו למסע של גילוי עצמי. הקו המנחה שלנו בפיתוח הסדרה היה ליצור חוויה חושית מעוררת השראה, שתאפשר לכל אחד לבטא את האינדיבידואליות שלו בצורה אותנטית.
הקו הפרסומי – סיפורים אמיתיים, תשוקות אמיתיות
קמפיין Abercrombie & Fitch 100% Passion עוקב אחר התשוקה של 4 אנשים עם סיפורים אמיתיים ומזוהים, המעניקים לצופה חוויה ונרטיב להתחבר אליהם. כל אחד מהכישרונות משתף את התשוקות שלו דרך ראיונות אישיים ותמונות סטילס כנות, המבטאות את הדרכים הייחודיות שלהם לתשוקה ואיך היא עזרה להגדיר מי הם כפרטים.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
הקמפיין מדגיש כי התשוקה היא מסע אישי וייחודי לכל אדם, מסע של גילוי עצמי וביטוי עצמי, המאפשר לכל אחד להגדיר מה התשוקה אומרת עבורו.
ניתן להשיג את צמד הבשמים החדש בסניפי רשת סופר פארם, רשת BE, המשביר, באונליין ובאתר אונליז.