איך אנחנו אוהבות לפתוח עונה? עם האקססורי שמרים כל לוק – משקפי שמש. הקולקציה החדשה של Michael Kors לסתיו/חורף 2026 נחתה, והיא בדיוק השילוב שאנחנו מחפשות בין אלגנטיות אורבנית, יוקרה נגישה ודרמה נכונה במינון המדויק.
האסתטיקה של העונה
המסגרות מודגשות, החיתוכים חדים, ויש משחק נכון בין צבעים עזים לנגיעות מתכת עדינות. התוצאה היא מראה קריר, עכשווי ובטוח בעצמו – כזה שלא צריך להתאמץ כדי לבלוט. בין אם אתן בוחרות מסגרת חתולית דרמטית או סילואטה עגולה וקלאסית, הדגמים החדשים מוכיחים שוב שמשקפי שמש הם הרבה מעבר לפריט פונקציונלי – הם הצהרה.
הקמפיין המדובר
הקולקציה צולמה ברומא, אחת הערים האייקוניות בעולם, עם השגרירים החדשים של המותג – סוקי ווטרהאוס ו־לוגאן לרמן. השניים מביאים את הווייב האורבני של ניו יורק, עם הנגיעה הרומנטית של אירופה, והופכים את המשקפיים לאביזר שאי אפשר להתעלם ממנו.

למה אנחנו עפות על זה?
כי מדובר בפריט שמסמן הכל – נועזות, אלגנטיות ונוחות. Michael Kors מצליח לשמור על קו על־זמני, אבל עם קריצה רעננה שמרגישה עדכנית ורלוונטית. זה האקססורי שמשלים מלתחה חכמה, כזו שיודעת לנוע בין יומיום לעולם הערב בלי מאמץ.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
כמה זה עולה לנו?
הקולקציה זמינה בחנויות האופטיקה המובחרות ובנקודות המכירה המורשות.