מתכון מנצח: מיליון צפיות, שוקולד חדש ואירוע בקניון TLV

606

מתכון מנצח: מיליון צפיות, שוקולד חדש ואירוע בקניון TLV | jour-magazine.co.il
חבורת סולטיז, צילום יחצ

חבורת הסולטיז, כוכבי היוטיוב שהצליחו להפוך את האנרגיה, החברות והיצירתיות שלהם לאימפריה עם יותר מ־10 מיליון צפיות בחודש – עושים צעד מפתיע נוסף ומשיקים שוקולד משלהם.


ההשקה הרשמית תתקיים ביום חמישי, 21.8.25, בקניון TLV, והכניסה? חופשית לגמרי.

איך הכול התחיל

הכול נולד מתוך רגע אישי קטן: אחד מחברי החבורה, ששירת במילואים ארוכים, היה מחפש כל פעם שוקולד שירים לו את המורל. במקביל, אורי – הצלע הנשית והמתוקה של הקבוצה – ידועה באהבתה להכין ממתקים ביתיים. משם הדרך הייתה קצרה: ניסוי, טעם, עוד ניסוי – עד שנולד השוקולד הרשמי של הסולטיז.

שני טעמים – ושאיפה להרבה יותר

השוקולד הראשון של החבורה מגיע בשני טעמים שכבר עושים רעש: קראנץ’ חלב ו־קראנץ’ דובאי (כן, זה אמיתי). בעתיד צפויים להצטרף טעמים נוספים – והקהל כבר מחכה.

מה מחכה ביום ההשקה?

בין השעות 13:00–21:30 בקניון TLV – חוויית פופ-אפ מתוקה במיוחד: חלוקת שוקולדים חינם לכל ילד, מפגש וצילומים עם חברי החבורה, כרטיסי זהב חבויים בעשרה שוקולדים – והם שווים מתנה מפתיעה, כספת מסתורית עם 10,000 ₪ בפנים למי שיצליח לפצח את הקוד.

מי הם הסולטיז?

ארבעה חברים מהתיכון – אורי בן ארי, שובל אליעזר, נוה בר מואב ופז שגיא – שהחליטו אחרי הצבא לקחת את כספי המענק ולעשות משהו גדול. מהתחלה כסטארטאפ לגיימרים ועד לערוץ יוטיוב שהפך אחרי 7 באוקטובר למקום של אור, שמחה וקהילה – היום הסולטיז מחזיקים בתואר הערוץ הגדול בישראל לילדים, עם יותר מ־10 מיליון צפיות מדי חודש.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!