המשקפיים כבר מזמן לא נחשבים לפריט פונקציונלי בלבד, אלא לאקססורי שמגדיר אישיות ומספר סיפור. את המהפכה הזו מוביל קורי שפירו – המייסד, המנהל הקריאטיבי ו-Chief Eccentric Officer של Vintage Frames Company, שנחשב לדמות אייקונית בעולם האופטיקה והוגדר בתקשורת כ"ילד הרע של עולם המשקפיים". שפירו הצליח לשלב בין אופנת רחוב, פופ־קאלצ'ר והיסטוריית וינטג', ולהפוך את המותג שלו לכתובת הנחשקת של אייקוני תרבות, מאלטון ג'ון ועד פארל וויליאמס.
המסע שלו החל כבר ב־2008 עם הקמת הארכיון הגדול בעולם למשקפי וינטג' – אוסף נדיר מה־50’s ועד שנות ה־2000. יותר מעשור של שימור, מחקר וציד אחר פריטים אייקוניים התגלגלו לעיצוב קולקציות חדשות בהשראת העבר, עם טוויסט מודרני וחצוף.
עבור שפירו, משקפיים הם לא סתם אקססורי – אלא כלי להבעה עצמית, חומת מגן ומקור לביטחון. דרכו החלה ב־2008 עם הקמת ארכיון משקפי הווינטג' הגדול בעולם – אוסף נדיר משנות ה־50 ועד תחילת שנות ה־2000 – וממנו צמחו עיצובים חדשים שמביאים את ההיסטוריה הישר אל הרחוב של 2025.
ב־Vintage Frames, הייצור מתבצע בשיטות מסורתיות של שנות ה־70, בשילוב חומרים יוקרתיים ונגיעות עכשוויות. כל זוג הוא יצירה – לפעמים מחווה לעבר, לפעמים פרשנות חדשה – ותמיד אמירה נועזת.
הקולקציה החדשה ממשיכה את הקיץ עם שילוב בין מסגרות דרמטיות ועבות לבין קווים עדינים ונקיים בהשראת שנות ה־70 וה־90. בין הדגמים: The Don Dada, Fast Money, Glam Caviar ו־V$1, המאופיינים בפרופיל עוצמתי, עדשות צבעוניות מתחלפות, זהב 24 קראט וטקסטורות לא צפויות.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
כל זוג מיוצר באצטט איטלקי ובמתכות פרימיום, עם עדשות מתקדמות, חריטות פנימיות ונרתיקים ממותגים. לא מדובר במשקפיים שנועדו "להשתלב" – אלא להוביל.
להשיג בחנויות האופטיקה הנבחרות ברחבי הארץ.