הבוקר פתחנו את היום בפופ-אפ של מותג הנעליים הישראלי החדש והמסקרן Ronata מבית המעצבת רונה פלבסקי – ומיד מצאנו את עצמנו בוחרות את ה־must have שלנו לעונה: דגם Ronata הקלאסי עם הטוויסט.
במשך שלושה ימים בלבד (עד יום שלישי, 11:00–19:00) יוכלו חובבות הנעליים ליהנות מקולקציית הבכורה, שמונה 11 דגמים בעיצובים נועזים, אומנותיים ומלאי סטייל. פלבסקי משלבת חומרים והדפסים גרפיים עם גזרות קלאסיות בעלות נוכחות, והכול בייצור מקומי, עבודת יד וללא שימוש במוצרים מן החי.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
רונה, בוגרת Istituto Marangoni מילאנו ו"הגילדה" תל אביב, החלה לפתח את המותג כבר בסוף ימי הקורונה. עכשיו, אחרי חודשים של עבודה מוקפדת, היא מציגה קולקציה שמצליחה להיות גם צבעונית ונועזת וגם כזו שמתאימה לכל סגנון – מיום יום ועד ערב.
שלושה ימים, נעליים שאי אפשר להפסיק לחשוב עליהן, ואווירה של השקה בינלאומית.
את הקולקציה ניתן להשיג גם באתר המותג: www.ronatadesign.com