אייקון של קיץ נולד מחדש: Dolce&Gabbana משיקים את "Capri in Love"

אייקון של קיץ נולד מחדש: Dolce&Gabbana משיקים את "Capri in Love" | jour-magazine.co.il
צילום מסך אינסטנגרם dolcegabbana_beauty@

אחרי יותר מ-23 שנים של הצלחה בינלאומית, דולצ'ה וגבאנה מרגשים עם השקת צמד ניחוחות חדש ורומנטי: Capri in Love, שמזמין את כולם להתאהב מחדש באיטליה שטופת השמש של קיץ נצחי. קולקציית Light Blue האייקונית לוכדת את הקסם התוסס של האי הים תיכוני קאפרי, ומצטרפת לשלישיית בשמי D&G המוכרים מקולקציית Light Blue, המעוררת זיכרונות של קיצים סיציליאניים, קוקטיילים מרעננים ושמש חמימה על העור.

הצטרפו לחוויית הקיץ האיטלקית – אמירה אישית של בנות JOUR.

23 שנים חלפו מאז שדולצ'ה וגבאנה השיקו את Light Blue, יצירתו הגאונית של אוליבר קרספ, שמאז הפך למועדף קיץ בקרב רבים. הבקבוק הקפוא מכיל תערובת הדרים חלקה, רעננה, מודרנית וחושנית כאחד. הניחוח משלב לימון בתווים העליונים, תפוחים ירוקים בלב הבושם ועץ ארז בבסיסו.

Capri in Love הבושם החדש, אשר נוצר בהשראת הדפסי ה-Maiolica האיטלקיים, מגיע בגרסאות נפרדות לגברים ולנשים ומבטיח לקחת אותנו היישר לחופשה חלומית באי קפרי שטוף השמש.

העיצוב של Capri in Love פשוט קורן! הבקבוקים הצבעוניים והמבריקים, מלאי האור, מזכירים את האווירה הייחודית של האי האיטלקי המפורסם. הקמפיין הבינלאומי מבטיח לספר סיפור אהבה קיצי ומרגש, כזה שכולנו יכולים להתחבר אליו.

 

אייקון של קיץ נולד מחדש: Dolce&Gabbana משיקים את "Capri in Love" | jour-magazine.co.il
DolceGabbana capari in love לאישה, צילום באדיבות המותג

אבל זה לא הכל! דולצ'ה וגבאנה גם מרעננים את סדרת Light Blue המיתולוגית עם עיצוב חדש ועמידות ריח משופרת. הניחוח האייקוני שכבש את העולם חוזר בגרסה עוצמתית יותר, עם פורמולה חדשה המבטיחה עמידות של מעל 16 שעות. יותר מ-60% מהמשתמשים מעידים שהניחוח נשאר לאורך כל היום, כך שמדובר בשדרוג משמעותי.

העיצוב החדש כולל עטיפת קטיפה בגוון כחול אייקוני ואריזה בצבע אחיד לגברים ולנשים, מה שמשקף שפה עיצובית מגדרית מעודכנת. אין ספק שמדובר במהלך מרענן ומתקדם.

אייקון של קיץ נולד מחדש: Dolce&Gabbana משיקים את "Capri in Love" | jour-magazine.co.il
DolceGabbana Light Blue לגבר, צילום באדיבות המותג

הקמפיין: ויקטוריה צ'רטי ותיאו ג'יימס

את הקמפיין החדש מובילים שני כוכבים מעוררי השראה:

ויקטוריה צ'רטי: דוגמנית-על איטלקייה, הפנים של האופנה החדשה באירופה, שהופיעה על שערי Vogue, Harper's Bazaar ו-Elle, והובילה קמפיינים בינלאומיים לבתי אופנה מובילים כמו Chanel, Versace, Fendi ו-Valentino.

תיאו ג'יימס: שחקן בריטי בולט, מוכר בזכות תפקידו בסדרה עטורת השבחים "הלוטוס הלבן" ובסדרת הסרטים Divergent.

 

 

הקמפיין, שצולם בנופי קפרי עוצרי הנשימה, מציג חוויית בריחה רומנטית לקיץ איטלקי חלומי, בדיוק כפי שהבשמים החדשים מזמינים אותנו לחוות.

ניתן לרכוש בסופר פארם ובמשביר לצרכן.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!