ההשקה המסתורית של הפרויקט החדש של ניקול ראידמן סוף סוף קרתה, והבוקר (א') נחשף כי מותג הלייפסטייל שבבעלותה, No1Better, כולל מגוון תחומים: ביוטי, עיצוב הבית, אקטיב וריזורט. השאלות מתי ואיפה ההשקה מתרחשת וכמה זה עולה ריחפו באוויר – ובנות JOUR חזרו מההשקה החגיגית עם תשובות.
ראידמן, ישראלית גאה, רואה חשיבות עליונה בהשקת המותג בישראל, ביתה, לפני הפצתו הבינלאומית. "עבדתי על המותג שש שנים, והיה לי חשוב להשיק קודם בישראל, כי כאן זה הבית", אמרה ראידמן בהתרגשות.
NO ONE BETTER חותר לשנות את תפיסת היוקרה המקובלת, ולהנגיש איכות בלתי מתפשרת לכל אחת ואחד. המותג מציע מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, בעיצובים חדשניים ובמחירים הוגנים, ומזמין את כולם ליהנות מחוויית לייף סטייל יוצאת דופן.
היקף ההשקעה במותג חסר תקדים, והוא מעיד על האמונה העמוקה של ראידמן בפוטנציאל הגלום בו. NO ONE BETTER חולש על מגוון רחב של תחומים, ביניהם ביוטי, עיצוב הבית, אופנת ספורט וריזורט. בשלב הראשון, שיושק ב-25 במאי, תוצג קטגוריית "ריזורט" הכוללת קולקציה עשירה וייחודית של פריטים טרנדיים וחדשניים, המאפשרים יצירת טוטאל לוק מושלם. הקולקציה מתאפיינת במגוון רחב של גזרות, צבעים ומידות, תוך שימוש בחומרים איכותיים ביותר ובסטנדרט ייצור של אופנה עילית.
הקולקציה משלבת אסתטיקה, נוחות וטכנולוגיה מתקדמת, וכוללת גם תיקים ואקססוריז עמידים וגמישים. NO ONE BETTER שם דגש על ערכים של קיימות וכבוד לבעלי חיים, ולכן כל המוצרים מיוצרים ללא שימוש בחומרים מן החי. במהלך השנים 2025-2026, צפויות להצטרף לקולקציית הריזורט שלוש קטגוריות נוספות: אופנת ספורט, ביוטי ועיצוב הבית.
ראידמן וקבוצת NO ONE BETTER שואפים להוביל, לא לעקוב, ולקבוע סטנדרטים חדשים בעולם הלייף סטייל. המותג נוצר מתוך חזון חוצה גבולות ואמונה עמוקה שמגיע לכולם רק את הטוב ביותר.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

במהלך שנת 2025/26, מתוכננת פתיחתן של נקודות מכירה וחנויות דגל ביעדים אייקוניים ברחבי העולם, ביניהם פריז, לונדון, מיקונוס, סאן טרופה ומיאמי. שלוש הקטגוריות הנוספות של המותג צפויות להיחשף במהלך השנה וחצי הקרובות. כל אחת מהקטגוריות מהווה פרק חדש במסע של ניקול ראידמן ושל קבוצת NO ONE BETTER, במטרה להגיע לפסגות ולהתברג כמותג הלייף סטייל הישראלי המוביל בעולם.
המותג NO ONE BETTER שואף למצב את עצמו בתודעה הבינלאומית כמותג ישראלי מוביל, תוך הקפדה על חדשנות, איכות, עיצוב, יוקרה נגישה ומחויבות לקיימות.