50 שנה של חוצפה וטכנולוגיה: Oakley משיקה קולקציית יובל היסטורית

290

50 שנה של חוצפה וטכנולוגיה: Oakley משיקה קולקציית יובל היסטורית | jour-magazine.co.il
צילום באדיבות המותג

כבר חצי מאה שמותג המשקפיים Oakley מוכיח שמשקפיים הם הרבה יותר מעדשה ומסגרת. הפיזיקה, האומנות והחוצפה – כולם מצטלבים באותו רגע שבו את מניחה זוג Oakley על הפנים. ועכשיו, כשהמותג חוגג 50 שנה, הוא לא רק מביט אחורה – אלא מזכיר לנו למה אי אפשר להישאר אדישים מולו.

חמישה עשורים של חדשנות
במשך חמישים שנה, Oakley שינתה את חוקי המשחק. כעיתונאיות אופנה אנחנו פוגשות מותגים שמנסים לשלב בין חדשנות לאסתטיקה – אבל מעטים באמת מצליחים לעשות זאת בעקביות כמו Oakley.

קולקציית היובל
הקולקציה החדשה משלבת את ההיסטוריה העיצובית עם חזון עתידני – מסגרות נועזות, עדשות חדשניות וטכנולוגיה שנראית כאילו נשלפה מהמסלול הישר אל הרחוב. אלו לא משקפיים שמבקשם "להשתלב", אלא כאלה שמציבים סטנדרט.

החזון נשאר ברור
אלינור בור בן־צבי, סמנכ"לית לוקסאוטיקה ישראל: "גם אם תסירו את הלוגו – תדעו שזה Oakley."

כמי שמסקרות את עולם האופנה כבר שנים, אנחנו יכולות לומר ש־Oakley תמיד היו שם ברגעים שבהם טרנדים הפכו לאייקונים. קולקציית היובל היא בדיוק כזה רגע: לא רק חפץ אופנתי, אלא פריט היסטורי שיישאר איתך הרבה אחרי שגל הטרנדים הבא יחלוף. ואנחנו? כבר סימנו לעצמנו כמה דגמים שחייבים להיכנס לאוסף.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!