האהבה מקבלת פנים חדשות: גבריות מדויקת, לא מתנצלת – כזו שמביאה איתה גם רגש, גם עוצמה וגם תכשיט אחד שיודע לספר סיפור. לרגל ט"ו באב, רשת התכשיטים IMPRESS משיקה קולקציית גברים חדשה תחת המותג IMPRESS MEN, עם קמפיין שמזמין אותנו לראות את הגבריות מזווית אחרת – עמוקה יותר, אישית יותר, נכונה יותר. הקמפיין מציג גבר אחר: רגשי, נוכח, עצמתי – שלא מפחד לענוד תכשיט שמספר את הסיפור שלו.
LOVE IS NOT JUST FOR HER
IMPRESS מציעה פרשנות חדשה לגבריות, דרך קולקציה שעוצבה לגבר שמבין שתכשיט הוא לא קישוט – אלא אמירה. מראה קשוח, חומרים חזקים ולב פתוח – זו הרוח שמובילה את הקולקציה ואת הקמפיין. ולא יכולנו לחשוב על מישהו מדויק יותר לשאת את הדגל מאשר שי חי – שמביא למסך גם רוך וגם כוח, ומזכיר לנו שרגש וגבריות לא סותרים – הם הולכים יד ביד, על אותו פרק כף יד.
קולקציה עם נוכחות
הקולקציה החדשה של IMPRESS MEN מציעה עיצובים מינימליים בעלי נוכחות חזקה, עם שילובי עור, כסף, מתכות וטקסטורות עשירות, לצד חריטות אישיות ונגיעות של רוק־שיק מודרני. זו שפה עיצובית חדשה – שמדברת גברית, אבל לא שוכחת את הרגש, הזיכרון והבחירה בזהות אישית.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
שי חי: "התכשיטים הם לא סתם אקססוריז. הם אמירה – על אהבה, חופש וזהות. כל תכשיט שאני עונד חייב להתחבר למשהו בי – לזיכרון, לרגש, לחלק מהמסע שלי. גבר שמפחד להראות רגש, מפחד להראות חולשה או תשוקה – מפסיד את העיקר. מבחינתי, גבר אמיתי הוא זה שלא מתבייש להיות מי שהוא. וזה בדיוק מה שהקולקציה הזו משדרת: עוצמה שקטה. דיוק. אמת".
להשיג ברשת חנויות IMPRESS ברחבי הארץ ובאתר המותג.