מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי Triumph, אחד השמות הוותיקים והמוערכים בתעשייה, הכריז על מינויה של אחווה סיטבון לשגרירת המותג בישראל. סיטבון, יוצרת תוכן מעוררת השראה, מרצה מוערכת ואמא במשרה מלאה, תוביל את קמפיין ההשקה של קולקציית Body Make-Up Illusion החדשנית.
הקולקציה החדשה מציגה חזייה מהפכנית עם קשת גמישה ובלתי מורגשת, המבטיחה נוחות מקסימלית, תמיכה מושלמת ועיצוב מדהים שמחמיא לגוף הנשי. הקמפיין, שיעלה בקרוב במדיה הדיגיטלית, צולם באווירה אינטימית ומעוררת השראה, ומציג את אחווה כאישה אותנטית, חזקה ובטוחה בעצמה.
Triumph בחרה באחווה סיטבון לייצג את המותג בישראל בזכות החיבור שלה לערכי הליבה של החברה: העצמה נשית, נוחות בלתי מתפשרת ואופנה על-זמנית. בעיני Triumph, אחווה היא התגלמות האישה המודרנית – אישה מלאת ביטחון, נשית, חזקה, רגישה, אמא מסורה ואישה הפועלת מתוך חיבור פנימי לעצמה ולעולם.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

אחווה סיטבון שיתפה בתחושותיה: "Triumph הוא מותג שגדלתי עליו, והוא תמיד סימל בעיניי אלגנטיות נצחית, איכות ונוחות – דברים שכל אישה ראויה להם. כשניגשתי לצילומים, הרגשתי בבית. זו לא רק חזייה, זו תחושת חופש, תמיכה וידיעה שיש לי גב גם מבחוץ וגם מבפנים. בעיניי, Triumph מדברת לנשים בגובה העיניים, היא רואה אותנו על כל הרבדים שלנו, כאימהות, כנשים פעילות, ככאלה שרוצות להרגיש יפות ונוח בדיוק באותה נשימה. עבורי זו לא רק שותפות אופנתית – זו שותפות עם אג'נדה שאני גאה לייצג."
הקמפיין החדש מבקש לפגוש את קהל הנשים של Triumph במקום האותנטי, שבו יופי, נוחות ובחירה עצמית נפגשים. החזייה החדשה וכל הקולקציה זמינות לרכישה בחנויות Triumph ברחבי הארץ ובאתר הרשמי.