עוד לא בחרנו את כוכבת הקיץ – והמותגים כבר חוגגים סתיו

עוד לא בחרנו את כוכבת הקיץ – והמותגים כבר חוגגים סתיו | jour-magazine.co.il
צילום מסך אינסטנגרם wwd@

אולי זו תהיה שנה שנחזור לבראט, אולי דווקא לורד תשתלט על הפלייליסט, או שזו תהיה השנה של אדיסון… אבל תעשיית האופנה? היא כבר ממש לא פה. בעוד אנחנו עדיין מתלבטים איזה קיץ זה יהיה, בתי האופנה המובילים כבר פותחים את שערי הסתיו – עם קמפיינים חדשים, פרצופים מוכרים, וכמובן, לוקים שנולדו כדי להיכנס לווישליסט.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎WWD‎‏ (@‏‎wwd‎‏)‎‏

 

בין הבולטים: בית האופנה לואי ויטון משיק את קמפיין סתיו/חורף 2025 שלו בכיכובם של שגרירי הבית אמה סטון וג’ונג הו-יאון. השתיים מצטלמות לצד האקססורי החדש והמדובר – תיק ה־Express שעיצב ניקולא גסקייר. התוצאה: סט תמונות המשלב ספות מתקופות שונות – ממודרניות מינימליסטית ועד רהיטי זהב נוסח ורסאי. הסיפור שנרקם מבעד לתמונות? שתי נשים שעברו מסע ארוך, נשענות על רכות מפוארת ומוצאות רגע של שקט.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hypebae‎‏ (@‏‎hypebae‎‏)‎‏

 

וגם בפנדי יש סיבה לחגיגה: לקראת חגיגות המאה למותג, מושק מחדש תיק ה־Spy האייקוני, שיצא לראשונה ב־2005 בעיצובה של סילביה ונטוריני פנדי. פריט שכבש את זרועותיהן של שרה ג’סיקה פרקר, ניקי הילטון וגוון סטפאני בשיא עידן ה־Y2K. הפעם, הקאמבק מלווה בקמפיין שצילמה סטיבי דאנס בכיכובן של הדוגמניות אמיליה גריי, גבריאט ושיאו וון ג’ו, בסיפור בהשראת אספנית שיוצאת לחיפוש אחר האקססורי האבוד. הפתעה: הוא כבר לא אבוד. התיק מגיע כעת בשני גדלים ובמגוון גימורים – ויש Spy לכל אחת.

אז נכון, מבחינת לוח שנה אנחנו עדיין עמוק ביולי, אבל אחרי הצצה ראשונה לקמפיינים האלה – אנחנו לגמרי מוכנות לסתיו.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!