מותג טיפוח השיער הישראלי JUL, מבית "גדעון קוסמטיקס", מוכיח שוב שחדשנות ודיוק יכולים לבוא גם מהבית. אחרי שנים של פיתוח מוצרי טיפוח לשיער שכבשו את המספרות המקצועיות, JUL משיקים כעת לראשונה סדרת מכשור חשמלי לעיצוב שיער – הכוללת מייבש, מחליק ומסלסל.
החזון מאחורי הסדרה החדשה פשוט אבל חכם: להביא את רמת הסלון הביתה. כל אחד מהמכשירים פותח על ידי צוות הפיתוח של "גדעון קוסמטיקס", מהמובילים בעולם מוצרי החשמל למספרות, מתוך מטרה ליצור כלים קלים, נגישים ואינטואיטיביים לשימוש יומיומי. כך שכל אחת יכולה לעצב את שיערה בדיוק כפי שהיא רוצה – בקצב שלה, בזמן שלה, ובסטייל שמתאים לה.
בין המוצרים החדשים
מייבש שיער מקצועי – בעל עוצמה של 2000 וואט, קל משקל, עם לחצן אוויר קר עצמאי, כבל ארוך במיוחד ונוחות שימוש מקסימלית. מגיע עם שתי פיות, מסנן מתפרק ולולאת תלייה לאחסון נוח.
מחליק קרמי שטוח – לוחות 100% קרמיים שטוחים ומוצקים, חימום מהיר עד 230 מעלות שנשמרת קבועה לאורך כל השימוש, טכנולוגיה שמעניקה ברק טבעי ומרקם חלק כמשי, מתאים לכל סוגי ואורכי השיער.
מסלסל שיער מקצועי – מגיע בקטרים שונים (19, 22, 28 מ"מ), עם גליל קרמי מבריק, מערכת חיווי חום ותצוגת טמפרטורה דיגיטלית, כבל מסתובב 360°, ידית אחיזה נוחה ומעמד בטיחות מובנה.

ניסינו בעצמנו
אנחנו קיבלנו את המסלסל לסיקור – וכבר מהשימוש הראשון היה ברור שמדובר במכשיר ששם דגש אמיתי על חוויית המשתמשת. החום מתפזר באופן אחיד, הידית נוחה במיוחד והכבל המסתובב מאפשר עבודה חופשית ונעימה. התוצאה: תלתלים רכים, מבריקים ועמידים לאורך היום – בדיוק כמו אחרי ביקור במספרה, רק בלי לצאת מהבית.
JUL – לא עוד מכשיר לשיער
מאחורי המכשור החדש עומדת תפיסה הוליסטית של יופי ועצמאות. JUL מדברים על היכולת לבחור – איך להיראות, איך להרגיש, איך להתחיל את היום. הכלים שלהם נולדו מתוך ההבנה שהסטייל האישי שלנו הוא חלק מהביטוי העצמי שלנו, ושהזמן שבו אנחנו מטפלות בעצמנו הוא לא טכני – הוא רגע של חופש.
JUL מזכיר לנו שהניצוץ האמיתי מתחיל מבפנים – חופש אישי, עוצמה ואותנטיות, עם כלים שמעצימים אותך להיות את עצמך בכל רגע.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
הקמפיין: יופי, תנועה וחופש
הקמפיין החדש, שנוצר כולו בשילוב טכנולוגיית בינה מלאכותית, מציג סיפור חזותי עכשווי של חופש, תנועה וביטוי עצמי. הוא שם את הדגש על היופי הפנימי – התחושה, האנרגיה, הרגעים הקטנים של ביטחון עצמי שנראים גם מבחוץ.
תחת הסלוגן JUL BE, המותג מציג פרשנות עדכנית למונח "יופי": לא מושלם, אלא אמיתי. לא מה שרואים במראה, אלא מה שמרגישים.
ניתן להשיג את כל מוצרי JUL באתר גדעון קוסמטיקס ובאתר GUILTY

