מותג הטיפוח היוקרתי LA BEAUTE מרחיב את פעילותו ומגיע לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון! במהלך אסטרטגי ויוצא דופן, LA BEAUTE כדי להביא את בשורת הטיפוח האיכותי לנוסעים הישראלים.
לאחר שהטביע את חותמו ברשתות הפארם המובילות, המותג LA BEAUTE יוצא לדרך חדשה ומבטיחה. אורטל אלון, מנכ"לית ARGANIA GROUP, מביעה את התרגשותה ואומרת: "הכניסה לדיוטי פרי היא צעד משמעותי בהתפתחות המותג. אנו נרגשים להביא לצרכן הישראלי את החדשנות והאיכות שמאפיינות את LA BEAUTÉ".
שני ענבר קריטי, סמנכ"לית שיווק בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, מציינת כי "קטגוריית מוצרי השיער המקצועיים נמצאת במגמת עלייה". היא מוסיפה כי כניסת LA BEAUTE לדיוטי פרי תעניק ללקוחות אפשרויות בחירה רבות יותר וחווית קנייה של מותגים מובילים בתחום השיער.
המהלך החדש מבטא את האמון הרב שרוכש הדיוטי פרי במותג ובאיכות מוצריו. בשנה הקרובה, הדיוטי פרי צפוי להתמקד בקטגוריית טיפוח השיער, כאשר LA BEAUTE נבחר להיות בין המותגים המובילים בקטגוריה.
במסגרת ההשקה, יוצגו מוצרי LA BEAUTE על גבי שלוש יחידות קיר מרשימות, בליווי קמפיין שיווקי נרחב. ההשקה החגיגית התקיימה בנוכחות שגרירות התוכן של המותג, אדל בספלוב ודניאל עמית, וכללה חלוקת מתנות יוקרתיות.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
ארבע סדרות הדגל של המותג יוצגו למכירה: INTENSIVE לשיער רגיל עד יבש, ELIXIR VITAMIN לטיפול מתקדם בשיער, RED FIBER לשיער פגום ו-HAUTE COUTURE, סדרת היוקרה של המותג. בכל סדרה ניתן יהיה למצוא שמפו, מסכה, סרום ובושם לשיער.
LA BEAUTÉ מתמחה בפיתוח פורמולות ייחודיות על בסיס רכיבים טבעיים איכותיים, ללא פראבנים, מלחים וללא ניסויים בבעלי חיים. לרגל ההשקה, יוצעו ללקוחות הדיוטי פרי הטבות מיוחדות.