מוניקה בלוצ'י: רגע של נצח בפסטיבל קאן 1997

239

מוניקה בלוצ'י: רגע של נצח בפסטיבל קאן 1997 | jour-magazine.co.il
צילום מסך אינסטנגרם history.in.threads@

בשנת 1997, מוניקה בלוצ'י דרכה על השטיח האדום בפסטיבל קאן, וברגע אחד קסום, השמיים כאילו נחצו לשניים. בתמונה עוצרת נשימה, היא הפכה לאליזבת טיילור, בריז'יט בארדו, גרייס קלי וסופיה לורן – כולן באחת. בלוצ'י, ניצבת מול המצלמות, ספגה כל הבזק אור והקרינה עוצמה של סירנה קולנועית.

בלוצ'י, שהייתה אז בת 33, הגיעה לקאן כדי לקדם את הסרט "דוברמן", בו גילמה דמות אילמת ונאלצה ללמוד שפת סימנים. היא הביעה את אהבתה להפקות קולנועיות שמתבססות על הגוף ולא על מילים, באומרה שזו מהות הקולנוע עבורה. בלוצ'י הבינה את החשיבות של טיפוח אניגמה, תכונה שאולי חסרה לכוכבת הריאליטי קנדל ג'נר, כאשר זו האחרונה ניסתה לשחזר את הרגע הזה בפסטיבל קאן 2023, כשלבשה תלבושת דומה מקולקציית האביב/קיץ 1997 של דולצ'ה וגבאנה.

התמונה של בלוצ'י משנת 1997 הפכה לסמל נצחי של הזוהר הייחודי של פסטיבל קאן. היא מייצגת פנטזיה נדירה ואקזוטית, קפואה בזמן כמו ענבר של הוליווד של פעם, כשהכוכבים יכלו להזיז את כדור הארץ והשמיים בתנועה אחת בלבד.

במהלך שלושים השנים האחרונות, בלוצ'י הופיעה מספר פעמים על טיילת הקרואזט, כשהיא מפגינה רגעי אופנה בולטים, כמו שמלת הבלקונט הקלילה של דולצ'ה וגבאנה לאביב/קיץ 2002, שמלת משי ורודה בצבע אומברה של כריסטיאן דיור לאביב/קיץ 2006 בעיצובו של ג'ון גליאנו, ותמונה עטורת נצנצים של ויויאן ווסטווד בטקס הסיום של פסטיבל קאן 2017.

 

 

在 Instagram 查看这篇帖子

 

History in Threads (@history.in.threads) 分享的帖子

 

 

 

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎tatler_russia‎‏ (@‏‎tatler_russia‎‏)‎‏

 

 

בלוצ'י, שהייתה דוגמנית של דולצ'ה וגבאנה לפני שפנתה לקולנוע, הציגה ארכיטקטורה מדהימה התלויה על שפע ים תיכוני – תכשיטים נוצצים, שפתיים מלאות וחזיית תחרה מסולסלת שהציצה מתחת לשמלה הצמודה לגוף. בשנת 1997, קרטייה הפכו את בלוצ'י לשחקנית הראשונה שהייתה קשורה רשמית לבית האופנה, כשהיא מגלמת את התפקיד של "המוזה".

 

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎World of Modus‎‏ (@‏‎worldofmodus‎‏)‎‏

 

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎sororité.‎‏ (@‏‎sororitevintage‎‏)‎‏

 

בלוצ'י עצמה ציינה באפריל 2022 כי "המרחק שהיה פעם בין הציבור לאנשים בעסקי הבידור כבר לא קיים", תוך שהיא מציינת את שחקניות תור הזהב לורן באקול, ג'ואן קרופורד ולנה טרנר כאלילות אישיות שלה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!