יותר מנוחות, יותר מסגנון – Triumph מחזירה את השליטה לידיים שלך

305

יותר מנוחות, יותר מסגנון – Triumph מחזירה את השליטה לידיים שלך | jour-magazine.co.il
קולקציית הקיץ החדשה של Triumph, צילום אלון שפרנסקי

מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי Triumph משיק את קמפיין הקיץ שלו לשנת 2025 – והפנים של הקמפיין הן לא אחרות מאשר אשת העסקים ומובילת דעת הקהל  קורין גדעון, שמצטלמת בהלבשה תחתונה – בלי פילטרים, בלי ריטוש, ועם הרבה ביטחון עצמי. מאחורי העדשה עמד צלם האופנה אלון שפרנסקי, ועל הסט נרשמה גם הופעה מפתיעה ומפרגנת של הבעל חילי, שהגיע ללוות מקרוב.

קולקציה שהיא הצהרה

הקולקציה החדשה של Triumph לקיץ 2025 מביאה עמה גישה רעננה לעולמות הנוחות, הסטייל והקיימות: בדים ניתנים למחזור, גזרות שמתאימות לטווח רחב של מידות, וצבעוניות טרנדית שמתורגמת לפריטים יומיומיים עם טוויסט. בין הדגמים הבולטים תמצאו את Aura Spotlight – חזייה חדשנית שמצטרפת למשפחת ההצלחות של המותג, ואת Amourette – דגם קלאסי ורומנטי שעושה קאמבק מרגש בקיץ הקרוב.

הקו העיצובי מציע פריטים שמתאימים לכל לוק: בין אם מתחת לחולצת כפתורים לבנה, או כהצצה אופנתית מתחת לשכבת ערב שקופה – זו הלבשה תחתונה שמייצרת נוכחות.

קול נשי חזק

קורין גדעון, שמובילה את קמפיין Triumph זו השנה החמישית, מביאה עמה לא רק את הנוכחות המרשימה – אלא גם אג'נדה. "רצינו ליצור קולקציה שלא רק נראית טוב אלא מרגישה כמו הצהרה אישית", מסבירה שני כהן כנען, סמנכ"לית השיווק של Triumph ישראל. "כל דגם נועד לאפשר לכל אישה לבטא את הסגנון שלה בדרך שנכונה לה. זו לא אופנה שמכתיבה – זו אופנה שמקשיבה".

יותר מנוחות, יותר מסגנון – Triumph מחזירה את השליטה לידיים שלך | jour-magazine.co.il
צילום אלון שפרנסקי

הבחירה בקורין אינה מקרית – היא מגלמת את ערכי המותג: נשיות בטוחה, יופי טבעי, ועשייה שמובילה שינוי.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!