הפעם היא רצה אחרת: פרידה כובשת את קמפיין PUMA

הפעם היא רצה אחרת: פרידה כובשת את הקמפיין של PUMA | jour-magazine.co.il
צילומים איתמר לפקטורי 54

היא כבשה את הלב של כולנו בעונה הקודמת של האח הגדול – ועכשיו פרידה, הזמרת והיוצרת שמגדירה מחדש את מושג הנוכחות, הופכת לפרזנטורית החדשה של ענקית הספורט הבינלאומית PUMA מקבוצת Factory54.

במהלך הצילומים לקמפיין החדש, שנערכו בהאנגר צמיגים – לוקיישן שמגלם את הרוח המחוספסת והעוצמתית של הקולקציה – פרידה מביאה בדיוק את מה ש־PUMA חיפשה: שילוב של תעוזה, אותנטיות וסטייל שובר שגרה.

הסניקרס במרכז – עם נשמה של מירוץ

הכוכבות של הקמפיין הן נעלי PUMA Speedcat, שנולדו בכלל על מסלולי המירוצים, וחוזרות עכשיו בגרסה מחודשת שמאזנת בין פאסון נשי לעוצמה טכנית. לצדן, חליפות ה־T7 האייקוניות, עם פס הרוחב המזוהה של 7 ס״מ, ממשיכות לייצג את ה־DNA של המותג: נוחות, קצב, וסטייל נצחי.

הפעם היא רצה אחרת: פרידה כובשת את הקמפיין של PUMA | jour-magazine.co.il

החזון של PUMA – והגרסה של פרידה

בין טי־שירטים ספורטיביים לג׳קטים עם אופי, פרידה מדגימה איך אפשר להפוך אופנה ספורטיבית לאמירה אישית. בגיל 27, היא כבר במקום שבו היא חיה את המסר של השיר שפרץ אותה – „לא אכפת לי“. תהליך אישי של העצמה, ביטחון, וקבלה עצמית הופך אותה לבחירה טבעית עבור מותג שמדבר על עוצמה יומיומית, לא רק על מגרשי הספורט.

את קולקציית PUMA FW25 ניתן להשיג בחנות הדגל של המותג בנמל תל אביב ובאתר Factory54.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!