מותג האופנה האמריקאי Tommy Hilfiger שוב מוכיח שהוא לא מפחד לרענן את השורות – והפעם עם קולקציית קפסולה חדשה ונועזת במיוחד: "Tommy Girl". מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם אייקון הסטריט-סטייל והיועצת הקריאייטיבית Aleali May, מהשמות הבולטים והמשפיעים בזירה האופנתית הגלובלית.
הקולקציה, שנחתה בארץ מביאה איתה את המיטב של מה שדור ה-Z אוהב: גישה משוחררת, חיבור לתרבות הרחוב של לוס אנג'לס, והעצמה נשית שלא מבקשת רשות.
בין הפריטים שתרצי לאמץ מיד: שמלת אוברול נוסטלגית בסגנון הניינטיז, פריטי דנים בשטיפות מגוונות (כולל חצאית מיני פרומה וסטרפלס מושלם), קרופ-טופים, חולצות פולו בצבעי אדום-לבן, כובעי באקט ותיקי ג'ינס קטנים שצועקים סטייטמנט.

Aleali May מסכמת את הרוח מאחורי השיתוף: "Tommy Girl היא לא נוסטלגיה – היא תנועה. זו דרך חיים עבור כל מי שלא מתנצלת על מי שהיא."
גם Tommy Hilfiger עצמו מוסיף: "הקולקציה הזו מעצימה דור שלם לבחור בביטחון עצמי ובאינדיבידואליות."
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
קמפיין הקולקציה – שצולם בסטייל אורבני מלא שמש על ידי הצלמת קלרה בלזרי – כולל קאסט בינלאומי של נשים יצירתיות מעולמות המוזיקה, האומנות והאופנה, עם נוכחות חזקה, בועטת, ולא מתפשרת.
להשיג בלעדית: חנות Tommy Hilfiger במתחם ביג פאשן גלילות ובאתר Factory54.com