ג'יליאן אנדרסון מצטרפת למשפחת לוריאל פריז.

225

כוכבת "תיקים באפלה" ו"הכתר" תוביל את מסע ההעצמה הנשית של המותג
ג'יליאן אנדרסון מצטרפת למשפחת לוריאל פריז. | jour-magazine.co.il
אנדרסון ללוריאל פריז, צילום קאס בירד, באדיבות המותג

לוריאל פריז, מותג הקוסמטיקה הבינלאומי המוביל בעולם, מכריז על צירופה של השחקנית זוכת הפרסים ג'יליאן אנדרסון כשגרירה בינלאומית. אנדרסון, שם מוכר בזכות תפקידיה האייקוניים, ביניהם דמותה של דנה סקאלי ב"תיקים באפלה" ומרגרט תאצ'ר ב"הכתר", היא גם סופרת ופעילה חברתית מוערכת.

אנדרסון זכתה להכרה בינלאומית עם שני פרסי אמי, שני פרסי גלובוס הזהב, ארבעה פרסי SAG ותואר OBE לשם כבוד על תרומתה לדרמה. מעבר להישגיה המקצועיים, היא מובילה בתחום העצמת נשים, קיימות, הכלה ושוויון מגדרי. כאקטיביסטית פמיניסטית, היא תומכת נלהבת בקהילת הלהט"ב ומקדמת בריאות וחינוך ילדים. בעבר שימשה כשגרירה של Women for Women International.

דלפין וייר-הובאס, נשיאת לוריאל פריז העולמית, הביעה גאווה על הצטרפותה של אנדרסון למותג. היא ציינה שאנדרסון היא לא רק אייקון אמיתי עם קריירה ענפה, אלא גם שותפה לחזון של לוריאל פריז להעצים נשים ולחגוג את יופיין בכל גיל. וייר-הובאס הוסיפה כי אנדרסון מעוררת השראה בנשים רבות, מעודדת אותן להתריס כנגד מוסכמות חברתיות ולחיות את חייהן במלואם, ללא קשר לגילן.

 

ג'יליאן אנדרסון מצטרפת למשפחת לוריאל פריז. | jour-magazine.co.il
גיליאן אנדרסון ללוריאל פריז, צילום קאס בירד, באדיבות המותג

 

אנדרסון עצמה הביעה התרגשות על הבחירה בה וציינה שנשים הן ייחודיות, מורכבות, מבריקות ויפות מבפנים ומבחוץ, בכל גיל. היא הוסיפה שהנרטיב המקובל סביב נשים והזדקנות לרוב אינו משקף זאת. לוריאל פריז, לדבריה, תומכת בנשים בכל הגילאים, והיא גאה להצטרף למותג כשהוא מעורר השראה בנשים להשתחרר מסטריאוטיפים ולהעמיד את עצמן במרכז הסיפור שלהן.

אנדרסון תככב בקמפיין העולמי החדש של לוריאל פריז לסדרת Age Perfect, המיועדת לנשים בגילאי 50 ומעלה. הקמפיין, שצולם בפריז על ידי האמנית האמריקאית קאס בירד, מתמקד בהעצמת נשים ומעודד אותן להגשים את מטרותיהן.

הבחירה באנדרסון משקפת את מחויבות המותג להעצמה נשית ולחיזוק המסר "כי אני שווה את זה", שהפך לסמל עולמי של ביטחון עצמי, קבלה עצמית ויופי בכל גיל.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!