בר רפאלי פותחת את המסלול: קסטרו ואלון ליבנה בדרופ שני נועז

160

בתצוגת אופנה שנערכה אמש בתל אביב, הושק דרופ 02 של שיתוף הפעולה המסקרן בין קסטרו למעצב העל הישראלי, אלון ליבנה. האירוע סימן נקודת מפנה אופנתית, עם קריצה נוסטלגית לשנות ה-2000, דגש על פריטי יוניסקס טרנדיים, והשקה היסטורית של קולקציית גברים בעיצובו של ליבנה.
בר רפאלי פותחת את המסלול: קסטרו ואלון ליבנה בדרופ שני נועז | jour-magazine.co.il
ALON LIVNE for CASTRO, צילום סער פסח

מותג האופנה הישראלי המוביל קסטרו ממשיך בשיתוף הפעולה המסקרן עם מעצב העל אלון ליבנה, ומשיק את הדרופ השני לקולקציית אביב-קיץ 2025. הפעם, ליבנה מרחיב את גבולות הגזרה ומציג קולקציה מגוונת ורחבה יותר, הכוללת לראשונה גם קולקציית גברים בעיצובו.

הקולקציה החדשה, תחת השם "XENIC" (מיוונית: "זר, לא מוגדר"), מבקשת לשבור מוסכמות ולטשטש גבולות בין קלאסי לבועט, בין שקט לרועש, ובעיקר – בין גברים לנשים. ליבנה מצליח ליצור שפה עיצובית ייחודית, המשלבת בין השפעות תרבותיות מגוונות, החל מתרבות המועדונים ועד לאופנת ה-Y2K, ומתרגמת אותן לפריטים נחשקים וטרנדיים.

 

בר רפאלי פותחת את המסלול: קסטרו ואלון ליבנה בדרופ שני נועז | jour-magazine.co.il
חזרה לצעוד על המסלול, צילום סער פסח

"לאחר הצלחת הדרופ הראשון, אני גאה ונרגש להשיק את הדרופ השני בשיתוף הפעולה שלי עם קסטרו", אומר ליבנה. "עבורי זו הפעם הראשונה שאני מעצב קולקציה לגברים – עיצבתי מלתחה שלמה של פריטים שאני הייתי רוצה ללבוש, הרבה אלמנטים מתרבות הפופ של שנות ה-2000, שילובי טרייבלים, שילובי אלמנטים מתכתיים. זו הקולקציה הכי רחבה שעיצבתי עד היום לקסטרו, אני רוצה שאנשים שילבשו אותה ירגישו נחשקים. הקולקציה מקדמת נזילות מגדרית ורוב הפריטים שלה יוניסקס, יהיה מדהים לראות את האנשים לובשים ומפרשים את הקולקציה בעצמם".

ואכן, הקולקציה מציעה מגוון רחב של פריטים יוניסקס, המאפשרים משחק חופשי בין זהויות מגדריות וסגנונות אישיים. בין הפריטים הבולטים בקולקציית הנשים ניתן למצוא ג'ינסים רחבים עם שטיפות אסיד, חולצות טי עם הדפסי תלת מימד, שמלות ערב אסימטריות ושמלות מיני סרוגות עם חיתוכים נועזים. קולקציית הגברים כוללת טי שירטים עם הדפסים גרפיים, חליפות אוברסייז, ג'קטים מבדים שונים וגופיות ספורטיביות עם שילובי בדים נושמים.

 

בר רפאלי פותחת את המסלול: קסטרו ואלון ליבנה בדרופ שני נועז | jour-magazine.co.il
שמלות מיני סרוגות עם חיתוכים נועזים, צילום סער פסח 

למרות ההצהרות על קידום נזילות מגדרית וגיוון, בתצוגת האופנה שנערכה לרגל השקת הקולקציה נראה כי מידות הפלאס סייז נותרו מחוץ לתמונה, מה שמעלה תהיות לגבי מידת הייצוג של קהלים מגוונים בקמפיין.

שירן וינטר סיבוני, סמנכ"לית שיווק קסטרו, מציינת: "כמותג אופנה המוביל בישראל, אנו גאים להיות פלטפורמה למעצב העל אלון ליבנה ויחד להגשים את הוויז'ן שלו. הקולקציה הנוכחית היא הרחבה ביותר שעוצבה עד כה ע"י אלון, ומציגה קולקציה לגברים לראשונה תחת בית קסטרו, לצד פריטי יוניסקס, אביזרי אופנה ונעלי נשים. הקולקציה רחבה ומציגה מספר רב של מערכות לבוש ופריטים אייקונים בטווח מחירים רחב ונגיש".

טווח המחירים הנוח (99.90-499.90 שקלים) מאפשר לקהל הרחב ליהנות מעיצוביו הייחודיים של ליבנה, ומבטא את הרצון של קסטרו לחבק את הצרכן הישראלי ולא להכביד עליו.

הקולקציה של אלון ליבנה וקסטרו זמינה במהדורה מוגבלת בחנויות קסטרו ובאתר החברה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!