פרק 2 של "Levi’s: "Pool Hall משחזר עם ביונסה את הגרסה הלוהטת שלהם

163

בקמפיין החדש, ביונסה כשהיא לובשת טוטאל לוק ג'ינס משובץ כולו באבני חן מנצנצות. הזמרת נראית משחקת ביליארד בבר אפלולי, לבושה בג'קט תואם ומכנסי ג'ינס, ומוכיחה שגם כשמשחקים ביליארד אפשר להיראות מיליון דולר.
בסאגה הלוהטת שלהם: ביונסה וליווי'ס® משחררים את פרק 2 REIIMAGINE | jour-magazine.co.il
LEVIS X BEYONCE, צילומים באדיבות המותג

 

מותג האופנה האייקוני ליווייס® (Levi's®) וביונסה, כוכבת הפופ העולמית, משתפים פעולה פעם נוספת ומשיקים את "Pool Hall", הפרק השני במסע הפרסום המצליח REIIMAGINE. סרטון חדש וקליל זה, יחד עם תמונות עוצרות נשימה, חוגגים את המורשת העשירה של ליווייס ומשלבים אותה עם החזון האמנותי הייחודי של ביונסה.

בסרטון, ביונסה מציגה לוק ג'ינס על ג'ינס קלאסי, המדגיש את הרבגוניות הנצחית של הבד האהוב. "Pool Hall" הוא פרשנות מחודשת למודעה איקונית של ליווייס משנת 1991, ויוצא מנקודת הנחה מוצלחת של הפרק הראשון בסדרה, "מכבסה", שגרם לקהל לדמיין מחדש פרסומת קלאסית משנת 1985. הפרק החדש מציג את הג'ינס כפריט חובה בכל מלתחה מודרנית.

 

 

 

הבמאית זוכת פרס ה-GRAMMY, מלינה מטסוקאס, חברה לליוייס כדי לביים את "Pool Hall". יחד, הם לקחו קטע מההיסטוריה של ליווייס והפכו אותו ליצירת אמנות מודרנית, המציגה את הרבגוניות של הבגדים של ליווייס.

בסרטון, ביונסה מתריסה נגד הציפיות כאשר היא מתמודדת מול שחקן ביליארד מקומי, בגילומו של טימותי אוליפנט, במשחק ביליארד יוקרתי. הקמפיין החדש חוגג את הג'ינס של ליווייס כפריט בסיסי שמתפתח עם הזמן, ומעודד את הלובשים אותו לבטא את הסגנון האישי שלהם. התמונות הנלוות לקמפיין מדגישות פריטים בולטים כמו ג'ינס Ribcage Wide Leg, אפוד קלוע ומעיל ספייד, שעוצבו עם קישוטים מותאמים אישית המשקפים את רוח האינדיבידואליות וההמצאה מחדש המרכזית בקמפיין.

 

בסאגה הלוהטת שלהם: ביונסה וליווי'ס® משחררים את פרק 2 REIIMAGINE | jour-magazine.co.il
LEVIS X BEYONCE, צילום באדיבות המותג

 

"אין עוד פריט לבוש שמעורר נוחות, אלגנטיות מודרנית, לבוש אמריקאי קלאסי ונוסטלגיה כמו ג'ינס", אמרה ביונסה בהתרגשות, והוסיפה, "וכשאני חושבת על כל הדברים האלה, אני חושבת על ליווייס". היא גם ציינה שלפרק השני של שיתוף הפעולה שלהם היה אפילו יותר כיף לדמיין מחדש את הנרטיב של ג'ינס על ג'ינס, דרך העדשה של אישה שיכולה להיות סקסית, נועזת ומתחרה עזה, בבת אחת, ושהם רצו לחגוג את הדואליות של חסד וכוח.

קני מיטשל, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של המותג ליווייס ב-Levi Strauss & Co, אמר: "ליוייס תמיד בנו על ההיסטוריה העשירה של הג'ינס שלהם, מפרשים אותה מחדש ברגעים תרבותיים חדשים ומוכיחים שההמצאה מחדש היא בליבה שלה".

הקמפיין "Pool Hall" יושק בקנה מידה עולמי ויכלול טלוויזיה, דיגיטל, מדיה חברתית, שילוט חוצות ופעילות מותג. בנוסף, המדיה החברתית של המותג תציג תוכן סטיילינג נוסף של יוצרים גלובליים, שיעודד את הצופים להטביע את חותמם האישי על הסגנון שלהם. מעריצים וחברים של המותג יוזמנו להשתתף בחוויות שיהוו מגרש משחקים לדמיון המחודש שלהם.

הקמפיין ממשיך את המסורת של ליווייס® לעבוד עם הכישרונות היצירתיים המפורסמים ביותר של זמננו. מטסוקאס שיתפה פעולה עם הצלם עטור פרס האמי, מרסל ריב, והצלם המוערך מייסון פול, כדי ללכוד את המהות הוויזואלית של "Pool Hall", תוך בנייה על מורשת הקמפיינים והצילום האייקוניים של ליווייס®.

אודות ליווייס®

ליוייס® מותג ג'ינסים אמריקאי, הידוע בזכות איכותו, הסגנון הייחודי והמחויבות שלו לחדשנות. מאז 1873, ליווייס® מהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הפופולרית, והג'ינסים שלהם אומצו על ידי אנשים מכל תחומי החיים. כיום, ליווייס® ממשיכה להוביל את תעשיית האופנה עם קולקציות חדשות ומרגשות, תוך שמירה על מחויבות לאיכות וקיימות.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!