המותג הבריטי העולה, שזוכה לסיקור נרחב במגזיני האופנה המובילים בעולם, מצטרף למותגי היוקרה של פקטורי 54, אשר ממשיכה להרחיב את קטגוריית האירועים עם המותגים המדוברים בתעשיית האופנה העולמית. הקולקציה החדשה של 16Arlington, המתאימה במיוחד לעונת האירועים, תושק בקרוב ברשת.
אז איפה הכל התחיל… 16Arlington נוסד על ידי בני הזוג מרקו קפלדו ופדריקה קבנטי (ז"ל), אשר טוו יחדיו קול פרובוקטיבי, חושני ומדויק. המותג מצטיין בעיצובים המפארים את קימוריה של האישה, תוך שימוש בגזרות המלטפות את הגוף ובדים ייחודיים, לרבות שילובים מרהיבים של רקמות, פאייטים, נוצות ונצנצים.
מגזין Vogue Business התייחס לקפלדו כאחד הכשרונות המבטיחים של הסצינה הבינלאומית לשנת 2025, וקבע כי 16Arlington הוא אחד המותגים החזקים והמעניינים כיום.
קולקציית SS25 של 16Arlington, שהוצגה בפברואר 2025 בשבוע האופנה, זכתה לתשומת לב מיוחדת בזכות הדגמים המדויקים, האביזרים היוצאי דופן והטקסטיל העשיר. הקולקציה מציגה חיבור עמוק בין פרופורציות לגוף, משחק בין סקסי ליוצא דופן, בניסיון לפרש מחדש מהי ארוטיקה יוקרתית. הסילואטים הכהים, הטקסטיל השקוף וההפתעות הפרובוקטיביות משדרים יוקרה מחוספסת וחדשנות.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

השמלות המובילות בקולקציה נעות על הציר שבין תחכום לקלילות יומיומית, תוך שילוב של בדים מתנפנפים, גזרות חושפות כתפיים וגזרות שמדגישות תנועה חופשית. בין הדגמים הבולטים: שמלת מקסי עם מחשוף עמוק ושילוב קונטרסטי של שחור ולבן, שמלות ערב קלילות מבדי שיפון שקופים הרקומים בפאייטים עדינים, שמלות מקסי אדומות עם חגורות קשירה שחורות ודגמים הרקומים בפאייטים זהובים. כל אלו מדגישים את ה-DNA של המותג: אקספרסיביות שפוגשת עידון, תעוזה ואמירה נשית עוצמתית של סקס אפיל שקט.
המותג נמכר בחנויות ואתרי יוקרה ברחבי העולם Selfridges, Farfetch, Net-a-Porter ,Saks Fifth Avenue ו-Harrods. כעת, זמין גם בפקטורי 54.