בית האופנה MARCCAIN ממשיך להוביל את הדרך בעולם האופנה, והפעם באמצעות שילוב מרהיב של בינה מלאכותית (AI) בקמפיין התדמיתי לעונת סתיו/חורף 2024-2025. הקמפיין של MARCCAIN, בית אופנה בינלאומי, נוצר כמעט כולו בעזרת טכנולוגיות מתקדמות. הרעיון המרכזי היה להציג את הדוגמניות בתוך סצנות מרהיבות של שדות פרחים צבעוניים, המשתלבים בצורה אלגנטית עם הצבעים הבהירים והדפוסים המיוחדים של הקולקציות החדשות.

באמצעות תוכנת AI מתקדמת, כל האלמנטים בתמונות – משדות הפרחים הצבעוניים ועד הדוגמניות עצמן, נוצרו על ידי הבינה המלאכותית. רק פריטי הלבוש עצמם מייצגים את התלבושות האמיתיות של המותג, שנוצרו בסטודיו. התוצאה היא קמפיין תדמיתי מרהיב שמגשים את המוטו "Boundaries Blend" של הקולקציה – הגבולות בין המציאות לעולם הווירטואלי מטושטשים או מצוירים מחדש, ליצירת חוויה משולבת ופורצת דרך המשלבת את שני העולמות.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

"הקמפיין התדמיתי לסתיו-חורף 2025 מדגיש שוב את החדשנות של Marccain ואת המחויבות של המותג לשלב טכנולוגיות מתקדמות בעולם האופנה," אמר הלמוט שלוטרר, אחד מבעלי בית האופנה. "אנו מחויבים להוביל את החדשנות ולחזק את הקשר בין המותג, לקוחותיו והמציאות." "מהלך זה מדגיש את חזון המותג ליצור חוויות אופנתיות מרתקות, תוך ניצול מיטבי של יכולות הטכנולוגיה המתקדמת. Marccain ממשיך לקבוע רף חדש בתעשיית האופנה ולהפוך את הגבולות בין המדיה השונות."