האם תמיד היית אישה של אופנה וסטייל?
אני חוזרת בתשובה. גדלתי במשפחה פשוטה, עם הורים קיבוצניקים שתמיד חינכו אותי לעבוד קשה ולהיות אדם טוב. מאז זכיתי לעצמאות, תמיד אהבתי אופנה אך לא תמיד הייתה לי השראה. כל כסף שהיה לי, הולך על בגדים ואביזרים. לאחר שעבדתי שנים בענף ההייטק, החלטתי להקים עסק בתחום האופנה והסטיילינג. התשוקה לאופנה והחיפוש אחר הפריט המושלם לא עזבו אותי. עם הזמן הבנתי שהפריט המושלם הוא תוצר של גזרות מדויקות, עיצובים מעודכנים, צבעים מרהיבים ובדים איכותיים.

עד כמה הפריטים באתר משקפים את הסטייל האישי שלך ואת חדר הארונות שלך?
המותג נקרא LABEIGE – ה LA מייצג את השייכות לאישה בצרפתית, קלאסי ועל זמני. BEIGE מסמל את הצבע הנקי. המותג דוגל באיכות, נוחות וקלאסיות. זה המפתח למלתחה המדויקת. מה שמשפיע בעיקר על העיצובים זה אם זה עונה על השאלות הבאות: האם זה יתאים? האם זה נח מספיק? האם זה ישמש אותי גם שנים קדימה? האם זה וורסטילי? האם זה יתאים לשילוב עם עוד פריטים במלתחה? וכמובן, תמיד לשמור על המראה הנשי והקלאסי. השראות המותג מגיעות בעיקר מעיר האופנה פריז, אני שם לעיתים קרובות עקב היותי נשואה לצרפתי וכיום גם מדברת את השפה הצרפתית. השראות מגיעות גם מכל מקום והרבה מטיולים מסביב לעולם, בין אם זה בטבע, עיר עתיקה, מאכלים ובעיקר התבוננות בתרבויות שונות מסביב לעולם שכמובן משתקפות בסטייל המקומי.

בשנים האחרונות נתקלת תעשיית האופנה הישראלית באתגרים רבים, והמאבק לשרוד הוא מתמיד וקשה. איך מותגים פרטיים מתמודדים עם המתח שנוצר עקב התחרות עם רשתות האופנה הגדולות והמהירות?
זהו אתגר מורכב במיוחד בהתחלה, אך אני מאמינה כי חשוב להביא את הסיפור האישי ולהציג את האנשים שעומדים מאחורי המותג. זהו הייחוד של המותגים הפרטיים. בנוסף, מותגים פרטיים מציעים פריטים מיוחדים יותר, בעיצובים ובבדים שמיוחדים להם. המותג שלי אינו אופנה מהירה כמו הרשתות הגדולות, ולכן יש קהל שמחפש את זה. בדיוק בגלל הרווחה של רשתות האופנה הגדולות, יש קהל שמחפש את הייחודיות והאיכות שמותגים קטנים יכולים להציע.

האם חשבת על לפתוח חנות פיזית לצד החנות המקוונת שלך? האם תרבות הקניות של הצרכנים משתנה?
כמעט כל יום אני מתלבטת על האופן בו אני רוצה להתמודד עם לקוחותי. אני מעדיפה להיות קרובה ואישית יותר, אבל לצערי יש כמה סיבות שמונעות אותי מכך. מאושרת לציין שחנות פופ-אפ זמנית מאפשרת לי להתמודד עם זה ולשים פוקוס על כך כרגע. נראה שבתקופת הקורונה הכל התפנה לעולם הדיגיטלי, אך בשנתיים האחרונות יש רצון גדול יותר לבקר בחנויות פיזיות, להתנסות ולבדוק לפני הרכישה. תרבות הקניות שונתה לחלוטין ומתמיד משתנה. נראה שהרבה נשים מעדיפות פריטים איכותיים שישמשו אותן לאורך זמן, במקום טרנדים שעוברים במהרה.

ביגוד מונוכרומטי או צבעוני?
לגמרי מונוכרומטי אבל טאץ׳ קטן של צבע באקססוריז זה לגמרי משלים את הלוק.
פריט אופנה קיצי שהוא מאסט?
שמלה קלילה שאפשר לשים בפשטות עם סנדל ללוק יומיומי קליל או לחילופין עם נעל יותר אלגנטית ליציאה בערב.
פריט אופנה חורפי שהוא מאסט?
ז׳קט בלייזר או מעיל בסגנון טרנץ׳ (כי אין פה באמת חורף למעילים כבדים) סוגר את כל הלוק בצורה המושלמת ביותר.
שטוח או עקב?
לגמרי שטוח! אני בחורה של סניקרס או סנדלים, עקב רק לאירועים וגם זה חייב שיהיה נוח.
היעד האהוב?
פריז זה הבית השני שלי בנוסף לזה, אני מאוד אוהבת את איטליה בצד האירופאי או דרום קוריאה בצד האסייתי.
לאיזה ארון היית רוצה להיכנס?
לגמרי Clair Rose, סטייל מדויק קלאסי ועל זמני.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
תכשיט שמוסיף ברק לכל הופעה?
שרשרת מדויקת זה התכשיט שהכי מוסיף לדעתי כי הוא קרוב לפנים ומחבר בין הפנים ללוק ומדגיש את ההופעה.