מותג המיקסרים היווני שכבש את אירופה מצטרף למשפחת Global Wine & Spirits
מותג המיקסרים הסופר־פרימיום Three Cents מגיע סוף־סוף לישראל, אחרי שסחף את סצנת הקוקטיילים באירופה. עם שישה טעמים ייחודיים – שלושה סוגי טוניק ושלושה מיקסרים נוספים – ובבקבוקי זכוכית מעוצבים שמסתירים בפנים גיזוז בלתי מתפשר, מדובר בשדרוג אמיתי לכל דרינק.
סיפור שנולד מהבר – והגיע עד הבית
הרעיון ל־Three Cents נולד בהשראת שנות השפל הכלכלי בארה"ב, אז נמכרה סודה ב־2 סנט, או סודה עם סירופ ב־3 סנט. שלושה ברמנים יוונים הפכו את המחווה ההיסטורית למותג בינלאומי מצליח, שמבוסס על מי מעיין טבעיים, טעמים בוטניים ייחודיים וגיזוז עוצמתי שנשמר לאורך זמן.
המשקאות פותחו עבור ברמנים מקצועיים, אבל מתאימים לא פחות גם לקוקטיילים ביתיים – או פשוט כלגימה קלילה ומרעננת בפני עצמה.
ששת הכוכבים של Three Cents
שלושה סוגי טוניק:
-
טוניק קלאסי – שומר על הפרופיל הארומטי ומעצים טעמים.
-
למון טוניק – שילוב של לימון, ליים ותפוז מריר ים־תיכוני.
-
אייג'ן טוניק – עם מלפפון, בזיליקום ועשבי תיבול.
ועוד שלושה טעמים ייחודיים:
-
אשכולית ורודה – לבסיס מושלם לקוקטייל פלומה.
-
אננס – לדרינקים טרופיים עם טוויסט.
-
ג'ינג'ר ביר – לבסיס קלאסי של מוסקאו מיול ומעבר לו.
איך שותים את זה?
קל ופשוט:
50 מ"ל מהאלכוהול האהוב (ג'ין, וויסקי, וודקה או טקילה)
קרח עד מילוי הכוס
100 מ"ל Three Cents
וקישוט קטן (תפוז מיובש או סלסול לימון) – וזהו, יש לכם קוקטייל שיקי ומוכן לאינסטגרם.
פרקטי לדעת
-
מגיעים בבקבוקי זכוכית 200 מ"ל עם פקק כתר – כדי לשמור על עוצמת הגיזוז.
-
זמינים בחנויות יין נבחרות, ברים ומסעדות ברחבי הארץ.
אנחנו ב־JOUR כבר סימנו לעצמנו את אשכולית ורודה כאחד ה־must try של הקיץ, ודי בטוחות שזה הולך להפוך לדרינק הקבוע שלנו בבראנץ'.