רבלון, המותג שגורם לנו להיראות טוב מאז 1932, ממשיך את מורשתו החדשנית עם כמה מוצרים חדשים ולוהטים. התכוננו למייקאפ ColorStay המשודרג, לשפתון Limitless Matte האלגנטי ולקונסילר Flex פורץ הדרך. בדיוק מה שאנחנו צריכות כדי לשמור על מראה מושלם, בין אם אנחנו יוצאות לבלות או סתם מנסות לשרוד עוד שיחת זום.
הקמפיין, שצפוי לצאת לדרך בקרוב, יהיה בכל מקום שתסתכלו – מפיד האינסטגרם שלכם ועד שלטי החוצות בדרך לעבודה. עם תקציב של כמיליון ש"ח, ברור שרבלון עושה הכל כדי שהשותפות הזו תזהר.
במהלך שעתיד לעשות גלים בעולם היופי, הן אונליין והן אופליין, רבלון משקיעה סכום נכבד של מיליון ש"ח בקמפיין הזה. הדר, שמורגלת באור הזרקורים, נרגשת מאוד. "להצטרף למשפחת רבלון ישראל זה חלום שהתגשם! איפור תמיד היה מגרש המשחקים היצירתי שלי, ועכשיו אני זוכה לחלוק את התשוקה הזו עם כולם. אני לא יכולה לחכות להתחיל את המסע היפה הזה", אמרה בהתלהבות.
מיכל מגן, סמנכ"לית שיווק בקבוצת ביוטי אנד קו, נלהבת לא פחות. "אנחנו נרגשים לקבל את הדר שרי למשפחת רבלון. הדר היא כוכבת שמגלמת את האלגנטיות והעוצמה שהמותג שלנו מייצג. אנחנו מאמינים שהיא תשחק תפקיד מפתח בחיזוק הנוכחות של רבלון בישראל".
אז למה אנחנו יכולות לצפות? קמפיין רענן ותוסס שמדבר ישירות לקהל הישראלי הצעיר והדינמי. עם הדר בהגה, המסר ברור: רבלון כאן כדי להעניק השראה ולחדש את חווית האיפור.