"אימפרס", הידועה בשילוב המנצח של סגנון, איכות ונגישות, ממשיכה לבסס את מעמדה כמועדפת בקרב חובבי התכשיטים.
הקמפיין, שצולם בלוקיישן מהפנט במרכז הארץ, מציג את קולקציית הדגל של המותג, תכשיטי אימפרס. הקולקציה מציעה מגוון רחב של עיצובים, החל מפריטים עדינים וקלאסיים ועד לפריטים נועזים ומרשימים. עם טווח מחירים המאפשר לכל אישה ליהנות מתכשיטי יהלומים מבריקים במחיר מפתיע, "אימפרס" מבטיחה שהיוקרה בהישג ידם של כולם.
במהלך הצילומים, אנה ארונוב לקחה רגע לשתף בהתרגשותה מהקולקציה החדשה. "לצלם תכשיטים זה תמיד אתגר כי כל מה ששמים עליי מרגיש מושלם, מה שמקשה לבחור", היא אמרה. כשנשאלה כיצד היא מעבירה את העדפותיה לבעלה, אייל, היא חשפה את האסטרטגיה שלה: "אני פשוט שולחת קישורים. זו הדרך הכי ישירה ליידע אותו מה אני אוהבת".

אנה הדגישה את החשיבות של להיות ישירה כשמדובר במתנות. "גברים לא מבינים רמזים", היא יעצה. "אם את רוצה משהו, פשוט תשלחי קישור ותהיי מדויקת". היא גם הדגישה את הטבע הנצחי של תכשיטים. "תכשיטים הם לנצח. יש להם משמעות רגשית וזיכרונות, בניגוד לפרחים או שוקולדים".
השיחה נגעה גם לפרויקט הקרוב של אנה בשיקגו, שם היא תככב במחזמר "שיקגו". היא הביעה את התרגשותה לחזור לבמה לאחר הפסקה ארוכה. "יש משהו בלהיות על הבמה ולהרגיש את מחיאות הכפיים שאף מצלמה לא יכולה להחליף", היא אמרה. "זה אנרגיה שהתגעגעתי אליה, ואני נרגשת לרקוד שוב".
בנוגע למצבה הגופני, אנה דנה באתגרים העומדים בפניה עקב פריצת דיסק. "הגוף מתאושש לאט יותר כשמתבגרים, אבל אני מגלה מחדש את הגוף שלי ומאמצת את האתגר", היא שיתפה. למרות הקשיים, היא נשארת מחויבת להישאר פעילה ולהשקיע ברווחתה הגופנית.
השנה האחרונה הייתה מורכבת עבור אנה, בעלה אייל ובנם הקטן אדם. המציאות של חיים עם אזעקות תכופות ומציאת מחסה במהלך התקפות הייתה מאתגרת. אנה דיברה בכנות על ההשפעה על משפחתה. "זה מסובך, במיוחד עבור אדם", היא אמרה. "אין לנו ממ"ד בבית, אז אנחנו הולכים למקלט. זה מלחיץ, אבל אנחנו מנסים להרגיע אותו ולשמור על תחושת נורמליות".
אנה התייחסה גם לביקורת שהופנתה כלפי גל גדות על כך שלא ענדה סיכת חטופים. "אני לא מבינה את התגובה החריפה", היא אמרה. "גל נמצאת במצב מורכב, והיא עשתה כל כך הרבה כדי להעלות את המודעות ולייצג אותנו גלובלית. עלינו להעריך את מאמציה ולא להתמקד במה שחסר".
במבט קדימה, אנה מקווה לשנה שקטה. "אני מאחלת לכולם לחזור הביתה בשלום ולשקט ולרוגע לשרור. אני רוצה שמשפחות ייהנו מארוחותיהן יחד ללא פחד".
אלעד לוי, מנכ"ל אימפרס, הביע את גאוותו בקמפיין החדש. "אנחנו נרגשים להמשיך ולהציע קולקציות מרגשות ומגוונות המשלבות איכות, יופי ונגישות", הוא אמר. "אנה ארונוב מגלמת את ערכי המותג שלנו ביופיה הטבעי, במקצועיות שלה וביכולתה להתחבר לקהל מגוון. היא מביאה אמת פנימית ועוצמה לכל פרויקט, מה שהופך אותה לבחירה המושלמת לייצג אותנו זו השנה השלישית ברציפות".
רשת "אימפרס" מחויבת להגשים את החלום של בעלות על תכשיטי יהלומים. עם מגוון רחב של תכשיטים המשובצים ביהלומים, פנינים ואבני חן, ומחירים החל מ-990 ש"ח בלבד, "אימפרס" מבטיחה שכל אחת תוכל למצוא פריט המשקף את אישיותה וסגנונה הייחודי.
השותפות של אנה ארונוב עם "אימפרס" ממשיכה לזהור, ומביאה אלגנטיות והשראה לחזית הבמה. כשהמותג מתקדם עם קמפיין 2025 שלו, הוא נשאר מחויב להציע תכשיטים איכותיים ונגישים המהדהדים עם אנשים ברחבי ישראל.