שיתוף פעולה ייחודי זה, המודגש על ידי נוכחותו של נהג פורמולה 1 הנודע פרננדו אלונסו כפנים של הקמפיין, מאחד את עולמות האופנה העילית ועיצוב הרכב עתיר הביצועים. הקולקציה, בהשראת האסתטיקה האופנתית היוקרתית של BOSS ומורשת המרוצים של אסטון מרטין, מתמקדת במלתחה לסגנון חיים מחוץ למסלול. תוך הדגשת חדשנות ועיצוב, הקולקציה משלבת בגדים איכותיים עם חומרים בעלי ביצועים גבוהים וטכניקות תפירה מסורתיות.

כל פריט בקולקציה כולל אלמנטים המזכירים את פנים הרכב המתוחכמים של אסטון מרטין. פרטים כמו מחזירי רוכסן, קצוות חבלים וכפתורי תיק-תק שואבים השראה ישירה מהגימורים הנמצאים ברכבי אסטון מרטין. בנוסף, כוונון תיל ייחודי מושפע ממכסה מילוי השמן מאלומיניום בהתאמה אישית משירות Aston Martin Q. השימוש בחומרים קלים בעלי ביצועים גבוהים, כולל תפרי סיבי פחמן מודבקים, מגשר עוד יותר על הפער בין אופנה לעיצוב רכב.
הקולקציה מאופיינת בפריטים תפורים העשויים מבד ג'רזי מרינו-צמר עדין במיוחד ומערבוב של ג'ינס סיבי פחמן ועור עמיד. הקולקציה, המוצגת בפלטת צבעים חכמה של לבן, אפור בהיר, ירוק אופל וחום כהה, משדרת אסתטיקה מעודנת אך דינמית.

שיתוף פעולה זה צפוי לספק שתי קולקציות קפסולה בשנה, כל אחת משקפת את הסינרגיה המתמשכת בין שני מותגי היוקרה. על ידי מיזוג מהות המהירות והסגנון, BOSS ואסטון מרטין שואפים להציע שילוב ייחודי של אופנה עילית וביצועים גבוהים לקהל לקוחותיהם המבחין.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
מעורבותו של פרננדו אלונסו בקמפיין מדגישה את הקשר של הקולקציה לעולם הספורט המוטורי, ומעניקה נופך אותנטי לשיתוף פעולה זה. עם השקה זו, BOSS ואסטון מרטין קובעים אמת מידה חדשה באופנת יוקרה, תוך הדגשת מחויבותם לחדשנות ומצוינות.