בואו נפרק את זה: פקטורי 54 מתכננת לפתוח כ-12 חנויות תחת השם הנוצץ "Factory 54 Beauty" במהלך ארבע השנים הקרובות. החנויות הללו יפוזרו ברחבי הארץ, מהצפון לדרום, כי ברור שכל ישראלי צריך טעימה של יוקרה ממש על סף דלתו. אה, ואל תשכחו את המחלקות בתוך חנויות פקטורי 54 הקיימות ואתר אינטרנט ייעודי, כי מי לא צריך עוד פורטל קניות מקוון בחיים שלו?
בין המותגים שעושים את הופעת הבכורה הגדולה שלהם בישראל: LOEWE HOME, JO MALONE LONDON, FREDERIC MALLE, GIORGIO ARMANI BEAUTY, TOM FORD BEAUTY, DR. BARBARA STURM, KILIAN PARIS, DOLCE & GABBANA MAKEUP, AUGUSTINUS BADER, SPORTY & RICH, MAISON CRIVELLI, THE HOUSE OF OUD, THAMEEN, SISLEY ועוד. כן, קראתם נכון. סוף סוף תהיה לנו גישה למותגים שנמכרו רק בחו"ל. חלום שהתגשם לכל מי שהוציא הון קטן על משלוחים בינלאומיים.

רוני אירני, המוח שמאחורי המבצע הזה, הדגיש כי מדובר ב"מהלך אסטרטגי משמעותי" להביא לצרכנים הישראלים את החוויות והמותגים המובילים בעולם. הוא המשיך וציין כי הם מחויבים להציע פלטפורמה העומדת ב"סטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, שירות וחוויה" ושואפת ליצור סינרגיה בין אופנה ליופי. כי אם יש משהו שחסר לשוק הישראלי, זה סינרגיה בין אופנה ליופי.
החנות הראשונה עתידה להיפתח בגלילות במרץ הקרוב, ומשתרעת על פני 180 מ"ר צנועים עם עיצוב שמבטיח להיות חדשני ומתקדם. חנות הדגל, שנפתחת בספטמבר בקניון רמת אביב, תשתרע על פני לא פחות מ-350 מ"ר ותהיה התגלמות היוקרה, ותכלול חדרי טיפולים, מאפריות מקצועיות וחדרי ייעוץ אישי.
עידו ברק, מנכ"ל פקטורי 54 ביוטי החדש, מביא איתו 15 שנות ניסיון בעבודה עם מותגים בינלאומיים, כולל קדנציה של שש שנים כסמנכ"ל סחר ומכירות של אסתי לאודר, ושמות נוספים כמו קליניק, MAC, בובי בראון, ג'ו מלון לונדון וטום פורד. ברור שהוא האיש הנכון להוביל את הפרויקט השאפתני הזה.

השבוע פקטורי 54 משיקה אתר אינטרנט ייעודי לביוטי, המצויד בטכנולוגיות חדשניות וחוויות אינטראקטיביות. האתר מבטיח להפוך את הקניות המקוונות לפשוטות ומהנות יותר, ומציע מבחר מוצרים מותאם אישית וייעוץ מרחוק עם צוותים מקצועיים. כי אין דבר שצועק יוקרה כמו קניות של מוצרי טיפוח בפיג'מה.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
עד סוף 2027, פקטורי 54 שואפת להחזיק ב-12 חנויות ברחבי הארץ.