גרנדה, הידועה בזכות קולה העוצמתי ונוכחותה המשפיעה, תוביל את קמפייני סברובסקי לעונת החגים 2024 ולאביב-קיץ 2025. אריאנה גרנדה, המפורסמת בזכות תרומתה למוזיקה ולמשחק, מביאה חיבור חזק לדור ה-Z עם למעלה מ-400 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. שיתוף הפעולה של גרנדה עם סברובסקי נועד להדגיש את קו משקפי השמש החדש של המותג באופן בלעדי.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
שותפות זו מדגישה את מחויבותה של סברובסקי לקידום שוויון והעצמה, בהתאמה לפעילותה של גרנדה. כשגרירת המותג החדשה, השפעתה של גרנדה צפויה להאיר זרקור על הקולקציות הנוצצות של סברובסקי.